PRO TV a avut o audiență în prime time pe intervalul comercial (18-49 de ani) de 8,4%. În același interval, concurentul său direct, Antena 1, a obținuit doar 3,4%.
Pe acest segment orar, PRO TV a difuzat serialul Las Fierbinți și meciul de fotbal Rapid Viena – FCSB, în timp ce la Antena 1 rula serialul turcesc Femeia în înfruntarea destinului.
Dintre televiziunile de ştiri Antena 3 a performat cel mai bine având o cotă de 0,7% în perioada de maximă audiență și pentru publicul urban și general 18-49 de ani. Pe locul doi a fost Realitatea cu 0,5%. Locul trei a fost ocupat de România TV cu 0,4%, la egalitate cu Digi24, urmate de B1 TV cu 0,3%.
La nivelul întregii zile de ieri, pe același interval comercial 18-49 de ani, PRO TV a înregistrat o cotă de 3,2%, Antena 1 – 1,7%, iar Kanal D – 0,8%.