Taxa de intrare în reţeaua Cannelle este de 8.000 de euro
Lanţul de magazine de lenjrie feminină Cannelle a fost lansat în 1998 de grupul Les Fils. În prezent, reţeaua numără 115 magazine în Franţa. Afacerea s-a extins şi în sistem de franciză la nivel internaţional, compania Cannelle căutând parteneri pe diferite pieţe.
Sistemul de franciză Cannelle prezintă o serie de avantaje: finanţarea stocului de marfă nu este obligatorie, returnarea către francizor a produselor nevândute la sfârşitul sezonului şi posibilitatea reînnoirii colecţiilor cu o frecvenţă de trei-cinci ori pe săptămână, în funcţie de necesarul magazinelor.
La nivel naţional, operarea afacerii Cannelle în sistem de masterfranciză poate fi posibilă cu o investiţie totală iniţială de aproximativ 150.000 de euro, taxa de intrare în reţeaua de franciză fiind calculată de către francizor la 8.000 de euro pe fiecare unitate deschisă. Pentru o primă unitate Cannelle, investiţia totală iniţială se estimează la aproximativ 1.300 de euro/mp (incluzând lucrările de amenajare şi dotare a spaţiului). Suprafaţa recomandată pentru o unitate Cannelle variază între 80 şi 120 de metri pătraţi, iar localizarea se va face în marile centrele comerciale. Contractul de franciză se încheie pe o durată de cinci ani şi nu prevede redevenţe.
Francizorul Cannelle oferă training personalului angajat al francizatului în perioada de prelansare, dar şi asistenţă permanentă în etapa postlansare, viitorul partener francizat plătind o taxă de asistenţă către francizor reprezentând 38% din cifra de afaceri anuală.
Cu diferite modele de lenjerie feminină, Cannelle se adresează femeilor de orice vârstă (de la tinerele adolescente la femeile de peste 40 de ani). Potrivit statisticilor, femeile cheltuiesc anual peste 2,6 miliarde de euro pe lenjeria de corp. În Franţa, femeile cheltuiesc peste 100 de euro pe lună pentru lenjerie, valoare care le situează aproape de englezoaice şi de media europeană.
Cannelle este una dintre cele mai cunoscute mărci de lenjerie feminină, fiind apreciată de franţuzoaice, aflate tot timpul în pas cu moda şi cu noile tendinţe în materie de lenjerie de corp.