Centrul Medical Unirea, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală a serviciilor medicale private, a înregistrat o cifră de afaceri de 14 milioane lei, în primul trimestru al anului în curs.

Potrivit reprezentanţilor companiei, segmentul de retail a înregistrat o creştere de 102% în perioada analizată, în timp ce vânzările pentru segmentul corporate s-au dublat faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

“Aceste creşteri vin pe fondul diversificării serviciilor oferite, prin investiţiile pe segmentul de retail, cu deschiderea, anul trecut, a Centrului de Diagnostic şi Tratament şi a Spitalului de Obstetrică şi Ginecologie Regina Maria”, au declarat oficialii CMU.

Conform acestora, cele mai mari creşteri pe retail au fost înregistrate în zona de chirurgie – un avans de 59.3%.

”În ultimii doi ani am investit permanent în deschiderea de noi capacităţi, în achiziţii în ţară, în extinderea gamei de servicii pe care o oferim, astfel încât ne aflăm în situaţia în care creştem pe segmentul individual cu peste 100%. În plus, după cum arată cifrele noastre, vânzările corporate pe primul trimestru au fost duble faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ceea ce face să ne menţinem rata de creştere pe segmentul cu volatilitatea cea mai mare anul acesta”, a declarat Sergiu Neguţ, director executiv al CMU.

Planurile CMU pentru acest an vizează creşterea veniturilor din zona de retail şi deschiderea şi extinderea de noi clinici în Bucureşti şi în ţară.

În prima jumătate a acestui an, compania va finaliza proiectele din Cluj, Constanţa şi Ploieşti, banca de celule stem din Bucureşti şi cea de-a noua policlinică din Bucureşti, în Sema Parc.

Având în vedere cererea semnificativă pe segmentul de retail şi contribuţia noilor clinici din Bucureşti şi din ţară, CMU estimează o creştere de 50% a vânzărilor în 2009, până în jurul valorii de 16,5 milioane euro.

Piaţa serviciilor medicale private din România se situează la ora actuală în apropierea pragului de 400 milioane euro.

Sursa: CMU