Un preot a petrecut o săptămână într-un hotel din Eforie Sud. El a omis să plătească costul sejurului, iar proprietarii au făcut un apel către cei care îl cunosc să-i transmită un mesaj inedit.
Un incident neașteptat a avut loc la Aqua Hostel, un hotel de trei stele din Eforie Sud, unde un preot din Zalău a fost implicat într-o situație neplăcută.
Preotul, identificat ca Marius Nemes, a fost cazat la hotel timp de șapte nopți. El a plecat fără să plătească factura pentru serviciile de cazare. Această situație a creat dificultăți pentru unitatea de cazare, care nu a reușit să recupereze costul integral al sejurului.
Un preot nu a achitat factura la hotel
Proprietarii hotelului din Eforie Sud au relatat pe Facebook un incident neplăcut care a avut loc recent. Aceștia au povestit cum un oaspete a stat timp de șapte nopți la hotel. Acesta, însă, a plecat fără să achite costul întreg al sejurului.
Inițial a plătit o noapte prin transfer bancar. Restul sumei trebuia achitat la hotel prin card, vouchere sau numerar. Cu toate acestea, după o săptămână, oaspetele a plecat fără să achite restul datorat. El nu a mai răspuns la apelurile hotelului, scrie Gândul.
Proprietarii unității de cazare i-au transmis „multă sănătate”
În plus, s-a aflat că persoana în cauză este preotul Marius Nemeș. Proprietarii au cerut ajutorul celor care îl cunosc pe preot pentru a-i transmite urări de „multă sănătate”
„Salutare grup! Hai să vă spun ce ni s-a întâmplat azi, că nouă nu ne vine nici acum să credem! Cum să te cazezi și să pleci fără să plătești 7 nopți de cazare? Domnul în cauză a achitat o noapte prin transfer, restul urmând să fie achitat la noi la hotel prin orice modalitate: card, vouchere sau numerar.
Doar că, dumnealui «a uitat să plătească». S-a trezit dimineață și dus a fost! Surpriza este că distinsul domn este preot și se numește Nemeș Marius. Domnul Preot nu ne mai răspunde la telefon, așa că îi rog pe cei care-l cunosc, să-i ureze «multă sănătate»!”, a fost mesajul respectiv.
Contactat să achite sume, fără succes
După plecarea preotului, proprietarii hotelului au încercat să îl contacteze pentru a rezolva problema. Ei nu au reușit, însă, să obțină niciun răspuns.
Postarea pe Facebook a atras rapid atenția comunității și a generat multe reacții și comentarii. Mulți internauți s-au declarat surprinși și dezamăgiți de comportamentul preotului.
În ciuda acestei situații neplăcute, proprietarii speră să recupereze suma datorată. Ei au în vedere măcar să primească o explicație din partea acestuia. Alți internauți au atras atenția că ar fi trebuit ca plata să fie făcută în momentul cazării.