Selly, cadou spectaculos! Celebrul vlogger și-a îndeplinit o dorință pe care o avea de mult timp și și-a achiziționat un bolid de lux în valoare de peste 150.000 de euro.

Selly și-a achiziționat un bolid de peste 150.000 de euro.

Selly este unul dintre cei mai de succes vloggeri din România, având pe rețelele de socializare o comunitate de peste două milioane de persoane. A devenit cunoscut în 2012, când a început să posteze diverse videoclipuri pe YouTube, în care dezbătea teme pentru tineri. La vârsta de 22 de ani, și-a deschis propria afacere, care se bucură de mult succes.

După ce în urmă cu trei ani și-a cumpărat o mașină nouă, a decis că este timpul să își facă un cadou. Mai exact, și-a achiziționat un bolid de lux în valoare de peste 150.000 de euro.

„Noua mea mașină ❤️ 911 TURBO S”, a scris el pe Instagram.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by selly (@selly)

Influencerii, luați în vizor de ANAF

ANAF îi ia în această perioadă în vizor pe influencerii din România. Agenția a început să verifice conturile lor bancare. Prin această acțiune se dorește să se verifice dacă își plătesc impozitele la stat. Măsura va fi valabilă pentru banii câștigați din activitățile derulate pe rețelele de socializare.

Mai precis, ANAF va analiza conturile influencerilor și creatorilor de conținut cu venituri mari. Datele arată că aceștia au obținut venituri totale de peste 150 de milioane de lei. Ultimele date puse la dispoziție de către Agenție arată că ANAF-ul îi vizează pe 150 de creatori de conținut cu astfel de venituri mari.

Recordul în materie de câștiguri este deținut de un influencer care, în decurs de 5 ani, a avut venituri de 6,1 milioane de lei, potrivit Antena 3.

Influencerii și creatorii de conținut au obligația de a-și declara la ANAF veniturile, dacă ele sunt sunt realizate în calitate persoană fizică.

Agenția nu uită nici de această categorie de persoane. Astfel, inspectorii nu vor verifica doar activitatea pe rețelele de socializare. Ei vor verifica și companiile influencerilor/creatorilor de conținut. Potrivit sursei citate, au fost identificate cel puțin 31 de astfel de firme. Mai multe puteți citi aici.