Sensiblu, cea mai mare reţea de farmacii din România, lansează un nou model de business: farmacia de destinaţie.
„Evoluţia brandului şi cererile tot mai complexe ale clienţilor companiei au dus la lansarea unei astfel de farmacii în Cotroceni”, a declarat Andreea Ionescu, director retail marketing A&D Pharma, compania care deţine lanţul Sensiblu. Noul concept presupune o aranjare specifică a produselor în raft, în funcţie de destinaţia acestora – farmaceutice şi nefarmaceutice. „Clienţii care vin să cumpere dintr-un mall nu caută doar produse farmaceutice, ci şi produse naturiste, dermatocosmetice sau chiar cosmetice, toate acestea având rafturi separate”, explică oficialii Sensiblu.
Noul farmacie din Cotroceni are o suprafaţă de 141 mp şi oferă servicii constante de asistenţă şi consiliere a clienţilor. „Am ales AFI Cotroceni deoarece este unul dintre cele mai atractive mall-uri din Bucureşti”, a adăugat Ionescu.
Reprezentanta Sensiblu nu a putut face publică valoarea investiţiei, declarând numai că aceasta este „aproximativ aceeaşi ca în oricare altă locaţie Sensiblu”.
În ceea ce priveşte estimarea de vânzări pentru noul punct de lucru, Andreea Ionescu a spus că abia peste 6 luni poate oferi date concrete.
Sensiblu, parte a grupului A&D Pharma, deţine 220 de unităţi în 51 de oraşe. Potrivit Andreei Ionescu, în prima jumătate a anului a fost închisă o farmacie, relocate două şi deschise altele două, la care se adaugă unitatea din Cotroceni.