Vanzarile de cosmetice si produse de ingrijire prin reteaua de farmacii Sensiblu sunt estimate in acest an la peste 20 de milioane de euro, in crestere cu 40% comparativ cu 2004, o contributie importanta urmand sa fie adusa de extinderea portofoliului cu produsele britanice Boots.


Dupa doi ani de discutii, Sensiblu a incheiat recent un parteneriat de distributie exclusiva pe piata romaneasca a cinci dintre cele mai importante branduri Boots.


„Pe termen mediu, Sensiblu va investi intre 1,3 – 1,4 milioane de euro in acest proiect, iar scopul este de a oferi o gama mai larga de produse pacientilor nostri”, a declarat presedintele A&D Pharma, Dragos Dinu.


Fondurile vor fi alocate pentru amenajarea de standuri in farmaciile Sensiblu, training pentru personalul de specialitate si proiectele de promovare.Compania intentioneaza sa inaugureze 90 standuri Boots in aceasta luna, targetul fiind de 130 de locatii pana la sfarsitul lui 2008.


Potrivit oficialului A&D Pharma, cifra de afaceri estimata pentru produsele Boots in acest an este de 1,5 milioane de euro, pana in 2008 urmand sa ajunga la cinci milioane de euro.


Acesta este cel de-al doilea proiect de acest tip initiat de Sensiblu. La finele anului trecut, compania a lansat pe piata romaneasca si brandul frantuzesc de cosmetice L’Occitane, eveniment ce a coincis cu deschiderea primului magazin sub această marca.


„Obiectivul nostru este de a ne consolida pozitia pe acest segment (cosmetice – n.r.) si sa depasim cifra de afaceri de 20 milioane euro pana la finele acestui an din produsele de ingrijire”, a mai spus Dragos Dinu.


Sensiblu este parte a grupului A&D Pharma, care mai cuprinde si distribuitorul de medicamente Mediplus.


Primul parteneriat dintre A&D Pharma si Boots a fost incheiat in urma cu 10 ani, pentru distribuirea in Romania a medicamentelor fara prescriptie medicala din portofoliul companiei: Nurofen, Strepsils, Clearasil.

Sursa: Capital, 07 martie 2006