Astfel, clienții cora pot cumpăra în magazine abonamente pentru servicii fixe, mobile, precum și pentru servicii integrate fix – mobil oferite de Telekom Romania, în funcție de nevoile lor.
Standurile Telekom Romania sunt amplasate în zona cu produsele audio – video și IT și au un consilier dedicat.
Prima etapă a parteneriatului include patru magazine din București: cora Alexandriei, cora Sun Plaza, cora Lujerului și cora Pantelimon.
“Scopul nostru este să acoperim toate nevoile de comunicare ale oricărei familii și să aducem serviciile noastre cât mai aproape de fiecare client. Prin parteneriatul cu rețeaua cora, facem un pas înainte, aducând serviciile noastre în retaileri netradiționali de telecom, care au zonă IT&C în magazinele lor. Parteneriatul cu rețeaua cora va oferi acces mai facil la servicii de comunicare și divertisment. Astfel, ne menţinem angajamentul să diversificăm punctele noastre de contact, ca parte a strategiei de a deveni rețeaua integrată numărul unu”, a declarat Aris Karousos, Director Managementul Vânzărilor România, grupul Telekom Romania.
“Prin intermediul parteneriatului cu Telekom, cora dorește să fie mai aproape de clienții săi prin oferirea unui nou serviciu, fiind prima colaborare dintre un hypermarket și un operator telecom pe piața din România. Prin adăugarea acestui serviciu în oferta noastră, dorim să ne consolidăm poziția pe segmentul IT&C. Clienții noștri vor aprecia cu siguranță pachetul complet constând în servicii de telefonie, date și televiziune. Acest pas este parte din strategia cora ce are ca obiectiv difersificarea gamei de produse, servicii și beneficii furnizate clienților săi”, a declarat Steluța Radu, Nonfood Purchasing Director, cora România.
Următoare etapă a parteneriatului va include și celelalte opt magazine din restul țării, din Ploiești, Cluj-Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanța și Bacău.