Orange, liderul pieţei telecom, a lansat astăzi un nou serviciu denumit Backup Kit, pentru a veni în întâmpinarea situaţiilor neprevăzute de care au parte clienţii.
Disponibil abonaţilor Orange la preţul de 1,5 euro (TVA inclus)/lună, serviciul asigură clienţilor soluţii rapide pentru situaţiile imprevizibile. În cazul în care telefonul clientului trebuie trimis în service, Backup Kit asigură un timp de reparaţie mai scurt al telefonului defect, de maxim 5 zile lucrătoare, şi oferă la schimb un telefon similar cu cel al clientului, pe toată durata reparaţiei.
Backup Kit are inclus şi un SIM de rezervă pe care clienţii îl primesc la activarea serviciului şi pe care îl pot activa singuri, de oriunde, chiar şi din străinătate, necesar în special în momentele în care SIM-ul se deteriorează sau pur şi simplu nu mai funcţionează. Tot Backup Kit le asigură abonaţilor prioritate la Serviciul Clienţi atunci când au nevoie de informaţii despre conturile sau serviciile Orange.
Astfel, atunci când apelează numărul dedicat clienţii vor fi preluaţi de un operator în cel mai scurt timp. De asemenea, prin apel la numărul 408 au acces la asistenţă specializată de la un Orange Expert pentru setările de smartphone, internet şi nu numai.
Pentru cei care nu şi-au activat încă Orange Cloud, serviciul Backup Kit le aduce 2 GB pentru a-şi păstra cele mai importante informaţii într-un singur loc, în siguranţă. Astfel, chiar dacă au telefonul în service, vor avea acces la tot ce îi interesează, inclusiv la contactele din agendă, chiar şi de pe telefonul de schimb.
Abonaţii Orange interesaţi de Backup Kit îl pot activa în Orange shop şi la magazinele partenere.