Astfel, beneficiul principal al serviciului Garanție Extinsă îl reprezintă protecția cumpărăturilor în primele 90 de zile de la semnarea poliței împotriva avarierilor accidentale sau furtului produsului pe parcursul perioadei de garanție legală. În plus, service-ul este gratuit în cazul apariției unor defecțiuni în perioada de garanție extinsă, iar în cazul în care produsul nu mai poate fi reparat va fi inlocuit cu unul similar fără nici un cost suplimentar.
Produsele eligibile pentru programul Garantie Extinsă oferit de DOMO.rosunt: televizoare, aparatura video și audio, electrocasnice mari (echipamente frigorifice, mașini de spălat, mașini de gătit), electrocasnice mici, și echipamente IT (laptop, notebook, tablete, e-readere, telefoane mobile si smartphone, imprimante, monitoare,gaming). ”Serviciul de garanție extinsă a fost introdus în rețeaua de magazine DOMO în octombrie 2011, reprezentând atunci o premieră în rețelele specializate în retail electroIT. Introducerea acestui serviciu în zona de online, pe domo.ro, vine ca un pas firesc în procesul de dezvoltare a gamei de servicii post-vânzare oferite clienților noștri.”, a declarat Sylvia Kerzbek, Marketing Manager DOMO.
”BNP Paribas Cardif Romania este compania care a introdus pe piața locală conceptul de garanție extinsă ca şi produs de asigurare şi ne bucurăm că am putut lansa acest produs împreună cu DOMO. Prin intermediul parteneriatelor cu rețele de service foarte bine dezvoltate la nivel naţional, suntem în măsură să oferim clienților DOMO.ro servicii complete pentru reparația produselor asigurate, procesul de notificare şi soluționare a dosarelor de daună necesitând o minimă implicare din partea clienților.”, a declarat Valentin Jurcuţ, CSO BNPP Cardif.
BNP Paribas Cardif este societatea de asigurări a Grupului BNP Paribas, prezentă pe piața locală din România începând cu ianuarie 2007. Cu o prezență în 37 de ţări şi peste 40 de ani de experiență în domeniu, compania se concentrează 100% pe modelul de business B2B2C, dezvoltă şi vinde produse de protecție, precum şi serviciile aferente, caracteristicile produselor sale permițând acestora să fie ușor de implementat, alături de cele ale partenerilor.