Barbara Uzunowa-Drymer care a lucrat anterior la Symantec Polonia a preluat poziţia de Director Marketing al SES pentru regiunea Europei Centrale şi de Est (ECE). Din această funcţie, Barbara va raporta direct lui Martin O. Kubacki Vice President & Chief Regional Officer al Astra ECE.
Barbara Uzunowa-Drymer este un specialist în marketing şi comunicare corporate, un manager cu o vastă experienţă în sectorul telecomunicaţiilor, în special pe zona de tehnologia informaţiei. Din ianuarie 2011 a deţinut poziţia de director de marketing la Asbis Polonia. Înainte de Asbis, Barbara a fost respnsabil de marketing al Symantec pentru Europa de Est. A răspuns în mod direct de coordonarea şi implementarea campaniilor de imagine ale brandurilor Norton şi PC Tools în această regiune.
Barbara Uzunowa-Drymer a lucrat în IT încă din anul 1997. A absolvit Universitatea din Łódź şi Universitatea Skarbek din Varşovia de unde a obţinut un MBA în Marketing Internaţional.
Schimbări s-au produs nu doar la Varşovia, ci şi la sediul central din Luxemburg. Niclas Friese-Greene a fost numit Senior Vice President Marketing şi Corporate Communications la SES. El va fi responsabil pentru activităţile de marketing la nivel global, inclusiv comunicare locală şi la nivel de companie. Niclas are o experienţă de 20 de ani în ceea ce priveşte managementul de produs, marketing şi vânzări, majoritatea în companii tehnologice.
În septembrie 2011, cu ocazia uneia dintre cele mai importante conferinţe din industrie, IBC Amsterdam, SES S.A. şi-a lansat noua identitate şi noul logo.
Noul brand se concentrează asupra utilizării consecvente a numelui şi logo-ului SES pe toate pieţele pe care compania activează la nivel mondial. Este o acţiune menită a sprijini eforturile companiei pentru crearea unei identităţi globale şi coerente şi o interfaţă uniformă de interacţiune cu clienţi atât de pe pieţele dezvoltate cât şi de pe cele în dezvoltare. Acesta este un alt pas înainte în profilarea companiei ca cel mai important operator de satelit la nivel mondial. SES nu uită succesele reportate în anii anteriori. Astra va fi în continuare un brand în care SES va investi foarte mult pentru ca acesta să fie recunoscut de clienţi ca principal furnizor pentru platformele DTH.