În primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat creşteri pe televiziune digitală şi prin satelit (DTH), Internet şi telefonie fixă.

Televiziunea digitală a adus o creştere de 11% a bazei de clienţi, comparativ cu ultimul trimestru al anului trecut. Televiziunea digitală prin cablu a crescut cu 7% însumând în acest moment peste 304.000 abonaţi, cu 20.600 mai mult faţă de trimestrul anterior al anului trecut. Televiziunea prin satelit (DTH) a contribuit la creşterea bazei de clienţi UPC cu 9.000 noi abonaţi în T1 2011, ajungând la peste 235.000 clienţi.

Serviciile de Internet au înregistrat de asemenea o uşoară creştere, numărul de clienţi mărindu-se cu 1.200 faţă de ultimul trimestru al lui 2010, ajungând la un total de 256.000 abonaţi.

Creşteri se observă şi pe segmentul de telefonie fixă, unde, raportat la T4 2010, în primul trimestru al anului 2011 s-a înregistrat o creştere cu 3% a numărului de clienţi, în prezent aproape 145.000 de persoane beneficiind de serviciile de telefonie ale UPC.
UPC a pierdut 103.100 clienţi

Dacă se compară rezultatele din primul trimestru al acestui an cu aceeaşi perioadă a anului trecut,  se observă că UPC nu a înregistrat creşteri decât pe segmentul televiziune prin satelit.
Pe segmentul televiziunii analogice compania a raportat un total de 599.700 de clienţi, în scădere cu circa 24% faţă de primul trimestru al anului anterior, iar divizia serviciilor de Internet a înregistrat 256.200 de abonaţi, cu 5,6% mai puţini. Pierderi s-au înregistrat şi pe segmentul de telefonie fixă, baza de clienţi micşorându-se cu 5%, până la 144.800 de abonaţi. Astfel, în comparaţie cu primele trei luni ale anului 2010, UPC România a pierdut circa 103.100 de clienţi. Singurul segment unde s-au înregistrat creşteri a fost televiziunea prin satelit, numărul de clienţi crescând cu 29% (52.900 utilizatori), la 235.500 abonaţi.
UPC România totaliza la sfârşitul primului trimestru al anului 1,54 de milioane de abonaţi, în scădere cu 6%, faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

Internet până la 120 Mbps

“Un moment cheie al primului trimestru a fost lansarea serviciului de Internet de mare viteză Fiber Power, care completează portofoliul UPC şi susţine strategia companiei. UPC oferă abonaţilor săi cele mai mari viteze de Internet disponibile prin cablu – până la 120 Mbps. Ne aşteptăm ca pe viitor să asistăm la o creştere susţinută pe acest segment, cu atât mai mult cu cât serviciul este apreciat atât de clienţii noi dar şi de cei existenţi”, a declarat Severina Pascu, CEO UPC România.

„În 2011 ne menţinem angajamentul de a fi cât mai aproape de clienţii noştri, iar pentru aceasta suntem în permanenţă conectaţi la realităţile economice şi sociale, pentru ca deciziile companiei să fie întotdeauna corelate cu nevoile şi aşteptările clienţilor”, a mai spus Pascu.