"Consider că un procent de 25% din piaţă îşi permite să plătească servicii cu valoare adăugată mare, respectiv servicii HD sau 3D. În România a prins foarte bine cinema 3D, dar acasă există un convenient, cel legat de ochelari. Cred că va fi o adevărată experienţă când nu vor mai exista ochelari pentru astfel de servicii", a precizat Pascu.
Aceasta consideră că viitorul în această piaţă aparţine acelor companii care vor fi provider de conţinut pe Internet.
"Cred că operatorii de cablu deţini relaţia cu clienţii, accesul la TV şi Internet, dar au posibilitatea să ofere şi conţinut pe Internet. Clientul vrea acces la conţinut rapid şi oriunde de acasă şi din afară. Strategia noastră este să avem o creştere organică, cred că este mai sănătos să avem grijă de baza de clienţi nu neaparat să alergăm după clienţi noi cu orice preţ", a precizat directorul general al UPC România.
La jumătatea lunii septembrie, UPC România a lansat în grila sa de programe un canal 3D care va emite non-stop filme, emisiuni sportive, documentare si muzica în format tridimensional ( High TV). UPC a transmis în acest an turneul Roland Garros în format 3D, prin Eurosport 3D (( 22 mai – 5 iunie), dar pentru a vizualiza conţinut 3D, clienţii au nevoie de un televizor HD TV 3D compatibil.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, aproximativ 1,14 milioane de clienţi în 200 oraşe.
UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului.
La data de 31 martie 2011, LGI oferea servicii către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. Liberty Global, Inc. deţine acţiuni în companii de distribuţie de programe şi conţinut media, cum este Chellomedia în Europa.
Sursa: Agerpres