Shiseido, unul dintre cele mai cunoscute branduri de produse cosmetice la nivel mondial, va lansa, până la finele acestui an, primul SPA dedicat din Europa de Est. Acesta este, totodată, și primul SPA internațional din România, certificat de Asociația Europeană a Centrelor SPA. România se alătură, astfel, țărilor din portofoliul Shiseido SPA din regiunea EMEA, devenind un important punct de reper pe harta celor mai apreciate destinații SPA din lume. Începând cu prima farmacie occidentală deschisă în Japonia în 1872, compania a fost în continuă schimbare și evoluție timp de mai mult de 100 de ani. Shiseido a dobândit, astfel, expertiza necesară în dezvoltarea de noi produse cu cele mai avansate tehnologii.
“În parteneriat cu grupul internațional de design HBA, sub îndrumarea designerului Shoko Nishimura și a lui Helen Coulon, consultant spa internațional, am reușit să dezvoltam un nou concept care îmbină atmosfera unui spa cu arta și design-ul. Am creat, astfel, un SPA Shiseido dedicat care oferă o călătorie completă a simțurilor”, declară Victoria Dello Ioio, Spa Business Development și Training Manager EMEA pentru Shiseido.
Helen Coulon, consultant SPA, adaugă: „După o experiență de ani de zile în această industrie, suntem foarte încântați să aducem în România un concept SPA unic la nivel internațional. Având deja expertiza la nivel de terapii și tratamente, dar și de produse, obiectivul nostru este să dezvoltăm talente locale care, mai târziu, vor promova acest concept de SPA internațional. Am înglobat principiile de bază din cultura spa japoneză și le-am actualizat, astfel încât cei care vin aici să beneficieze de mai mult decât un simplu masaj – să beneficieze de o experiență completă pentru minte, suflet și corp.”
Găzduit de Stejarii Country Club, în pădurea Băneasa, Shiseido SPA va include camere de tratament, piscină, spaţii de relaxare, Hammam, saună şi camere cu aburi, o terasă discretă și va fi completat de un salon de înfrumusețare și de un studio de pilates și yoga.
De asemenea, SPA-ul va găzdui periodic expoziții ale tinerilor artiști, dar și opere de artă de referință din istoria Shiseido. În cadrul centrului SPA, va fi integrat și un podium de modă pentru prezentări ale designerilor români și internaționali.
Pentru că, așa cum reiese din studii, 35% dintre clienții centrelor SPA sunt bărbați, Shiseido SPA va oferi și servicii de îngrijire și spații special decorate pentru ei.
Pentru mai multe informații despre Shiseido SPA, vă rugăm accesați www.stejariispa.ro.