La doi ani de la preluarea Adeplast, Sika România demarează campania “Mai puternici împreună”, cu un mesaj adresat tuturor categoriilor de clienți prezenți pe piața materialelor de construcții. Odată cu procesul de integrare al Adeplast, cele două branduri devin mai puternice prin sinergiile pe care le realizează și prin portofoliul total de peste 1300 de produse.
Procesul de integrare al Adeplast se află în desfășurare, iar rezultatele se văd pe toate liniile de business. La acest moment Sika și Adeplast se află împreună pe piață cu produse dedicate tuturor fazelor unei construcții, de la fundație, la acoperiș, fie că vorbim despre sectorul rezidențial, cel industrial sau pur și simplu de zona Do-It-Yourself și renovări.
Pe lângă comunicarea sinergiilor la nivelul brandurilor Sika și Adeplast, campania “Mai puternici împreună” va aduce și o serie de modificări la ambalajele produselor Adeplast. Materialele de construcții dezvoltate de Adeplast vor avea acum ambalaje noi, incluzând elemente si standarde de brand ale Sika. Atât prin achiziția produselor Adeplast, dar și Sika, clienții vor alege în continuare să construiască o relație bazată pe încredere cu cele două branduri.