Simona Halep trece printr-o perioadă dificilă din cauza scandalului de dopaj, Chiar și așa, ea atrage atenția în continuare presei internaționale, care analiează cu atenție fiecare mișcare a sa.
Simona Halep are contract cu Banca Transilvania
Simona Halep se confruntă cu o perioadă dificilă, însă își menține speranța. Printre susținătorii ei se numără și Banca Transilvania, care o include în campaniile sale. Printr-un mesaj puternic, banca subliniază că drumul către succes nu este niciodată simplu.
Pentru a atinge excelența, sunt necesare sacrificii, încredere în sine, determinare, asumarea riscurilor și răbdare. Aceste valori sunt transmise românilor în cadrul campaniei lansate cu ocazia Zilei Naționale a României, prin intermediul mai multor personalități ale țării.
Printre acestea se regăsește și Simona Halep, care a împărtășit povestea propriei căi către succes. Evident presărată cu provocări și obstacole. Chiar dacă nu este prima campanie în care fostul număr 1 mondial și dublă câștigătoare de Grand Slam este prezentă, aceasta se situează printre cele mai de succes.
„Drumul greu e să continui chiar dacă nu știi unde duce. Și înseamnă să lupți, chiar atunci când pare că nu câștigi. Nu e ușor, dar trebuie să fac față”, transmite Simona Halep.
Printre declarații s-au mai numărat și cele ale Gică Hagi, Ianis Hagi și Horia Tecău, dar a sportivei a fost cea mai interesantă și foarte controversată care a atras atenția chiar și peste hotare.
Presa a fost atentă la clipul publicitar
Presa din străinătate încă vorbește despre tenismenă, care în următorii patru ani va sta pe tușă din cauza substanței găsite în organismul ei.
„Banca Transilvania se inspiră din bătălia Simonei Halep” este titlul articolului de pe Women’s Tennis Blog. În el se subliniază continuarea parteneriatului dintre banca respectivă și Simona Halep.
Autorii remarcă faptul că povestea de viață a sportivei rămâne o sursă de inspirație evidentă în reclamele televizate. Asta, în timp ce alți indivizi celebri aflați în situații similare au avut mai puțin succes și au pierdut contracte semnificative.
„Jucătorii pierd adesea sponsori atunci când se confruntă cu acuzații de dopaj.
Lupta dificilă a Simonei Halep pentru a reveni în competiție servește drept o narativă inspiratoare a perseverenței prezentată într-o reclamă recentă pentru o bancă românească”, se arată în articolul Women’s Tennis Blog.
Banca Transilvania nu este singura în rândul sponsorilor care își păstrează sprijinul pentru Simona în ciuda acuzațiilor de dopaj. Nike, compania de echipament sportiv, a adoptat aceeași poziție.