Una dintre cele mai cunoscute firme germane din lume care nu a crezut în Simona Halep are are toate motivele să regrete, după parcursul fantastic al Simonei în 2018.
Adidas a tras lozul necâştigător în momentul în care a decis să nu îi prelungească înţelegerea Simonei. Nemţii nu au vrut să îi satisfacă pretenţiile financiare româncei, iar acum au toate motivele să fie nemulțumiți de alegerea făcută. Halep nu doar că e numărul unu mondial, dar şi-a trecut în cont şi primul trofeu de Grand Slam, și, atunci când se concentrează la maximum, pare de nebătut. A câștigat la Montreal și a avut minge de meci în finala de la Cincinnati, performanțe la care puține jucătoare visează.
Adidas a refuzat-o pe Simona și a preferat să își asocieze imaginea cu două jucătoare din noul val, precum Ostapenko și Osaka. Cele două sunt în acest moment într-o criză prelungită de formă, ajungând în fazele finale ale competițiilor foarte rar. Inconstanța le caracterizează pe cele două sportive, ale căror evoluții sunt guvernate de emoții.
Simona le-a cerut celor de la Adidas două milioane de euro la finalul contractului cu germanii, dar aceștia nu au dorit să îi dubleze câștigul avut în perioada 2013-2017. Halep a semnat cu Nike şi încasează 1,7 milioane de euro pe an, cu 700.000 mai mult decât primea de la vechiul sponsor. Cea mai mare sumă din contractul cu producătorul de echipament sportiv o primește Maria Sharapova, care e remunerată cu 8,5 milioane de euro pe an.
„Sper că cei de la Adidas regretă acum! Care e problema? Ce dacă e româncă? Nu le place că nu e înaltă și blondă? Simona este o femeie remarcabilă, cu o personalitate grozavă!”, a spus Navratilova, într-un interviu acordat pentru Le Temps, în urmă cu ceva timp.