Simona Halep a rămas fără un sponsor important
Simona Halep a primit o nouă lovitură în aceste zile. Compania elvețiană producătoare de ceasuri de lux Hublot este primul sponsor mare care a decis să rupă contractul cu românca!
Elvețienii au decis ca sportiva să nu mai fie imaginea companiei. Decizia a fost luată după izbucnirea scandalului de dopaj.
Hublot este unul dintre cei mai importanți și mai vechi sponsori ai lui Halep. Ea a colaborat cu această companie producătoare de ceasuri de lux încă din 2016. Un alt mare sponsor al ei este firma de echipament sportiv Nike.
Astfel, colaborarea dintre Simona Halep și Hublot nu mai apare pe site-ul oficial al companiei elvețiene. Se pare că aceasta a ales să șteargă și imaginea sportivei românce de la secțiunea „Parteneri”.
Astfel, putem trage concluzia că sportiva are și pierderi financiare importante în urma scandalului de dopaj. Este evident că Hublot a încheiat contractul cu Halep ca urmare a acestuia.
Compania este un mare suporter al tenisului. În prezent, ea este reprezentată de alți patru ambasadori din lumea tenisului, conform site-ului oficial: Novak Djokovic (Serbia), Karolina Pliskova (Cehia), Elina Svitolina (Ucraina) și Borna Coric (Croația).
Aceasă lovitură este una importantă pentru Halep. În urma parteneriatului, ea a primit numeroase ceasuri de lux din parte companiei, dar fiind că este și o pasionată de ceasuri. Cel mai scump astfel de „cadou” a fost primit în urmă cu 7 ani. Este vorba de Hublot „Big Bang One Click Saphire”, care costă 80.000 euro.
Românca s-a mai afișat și cu un Hublot, „Aerofusion King Gold”, care valorează 38.400 de euro.
Novak Djokovic este cel mai important ambasador Hublot
Cel mai important ambasador din lumea tenisului al Hublot este este Djokovic. Compania este o mare susținătoare a sportului în general. Novak Djokovic a devenit imaginea oficială companiei în 2021.
În afară de Djokovic, Hublot are în portofoliul său și alți ambasadori de marcă din lumea sportului internațional. Printre aceștia îi amintim pe Kylian Mbappe, Usain Bolt și Jose Mourinho.
Acesta nu este primul sponsor pierdut de Halep. Este, însă, cel mai important. Alte nume mari care au renunțat la colaborarea cu sportiva sunt Banca Transilvania și Automobile Bavaria Group – filiala din România. Înainte de a fi testată pozitiv, Simona Halep înregistra venituri uriașe din contractele de publicitate. Acestea însumau anual aproximativ 4 milioane de dolari pe an.