Se pot inscrie echipe formate din cate trei studenti, care vor conduce o companie virtuala de produse cosmetice. Echipele vor “lupta” impotriva altor patru companii virtuale. Toate echipele care se vor inregistra vor participa in prima runda a concursului, iar apoi vor fi selectate 1.500 de echipe ce vor continua concursul. Studentii vor lua decizii ca si cand ar avea functia de manageri generali. Ei vor trebui sa ia decizii privind toate aspectele companiei: preturi, volum de
Se pot inscrie echipe formate din cate trei studenti, care vor conduce o companie virtuala de produse cosmetice. Echipele vor “lupta” impotriva altor patru companii virtuale. Toate echipele care se vor inregistra vor participa in prima runda a concursului, iar apoi vor fi selectate 1.500 de echipe ce vor continua concursul.
Studentii vor lua decizii ca si cand ar avea functia de manageri generali. Ei vor trebui sa ia decizii privind toate aspectele companiei: preturi, volum de productie, cercetare si dezvoltare, marketing, advertising, pozitionare a brandului. Practic, vor trebui sa ia mai mult de 150 de decizii.
Pentru finalele internationale (care vor avea loc in aprilie 2006), echipele vor trebui sa prezinte planul de afaceri in Paris, in fata unui juriu format din experti in management si strategie. Premiul cel mare este o excursie oriunde in lume (castigatorii aleg destinatia)! In plus, studentii au sansa de a fi recrutati in cadrul grupului L’Oreal. Pana acum, la competitia initiata de grupul L’Oreal in parteneriat cu MSN Microsoft, au fost recrutati in cadrul grupului 186 de studenti.
Inscrierile se fac pana la 1 decembrie, pe site-ul www.e-strat.loreal.com, site pe care cei interesati sa intre in concurs gasesc toate detaliile.