Site-ul de filme la care s-au abonat aproape 100 de milioane de oameni

Netflix nu a reuşit atragă în primul trimestru al anului atâţia abonaţi câţi şi-a propus, dar se pregăteşte să depăşească pragul de 100 de milioane de abonaţi în trimestrul următor.

Obiectivul Netflix pentru primul trimestru al acestui an era să ajungă la 99 de milioane de abonaţi, cu 1,5 milioane de abonaţi noi în Statele Unite şi 3,7 milioane de abonaţi în restul lumii, scrie News.ro

În schimb, compania a atras în Q1 1,42 de milioane de americani şi 3,53 milioane de abonaţi din restul ţărilor în care serviciul este disponibil.

Cu toate astea, compania se pregăteşte pentru depăşirea pragului de 100 de milioane de abonaţi în Q2, când prevede că va atrage 600.000 de americani şi aproximativ 2,6 milioane de abonaţi din restul lumii. Dacă previziunea se va adeveri, Netflix ar ajunge la 102 de milioane de abonaţi.

Reprezentanţii companiei au anunţat că Netflix va investi anul acesta 1 miliard de dolari în marketing. O mare parte din această sumă va merge în advertising programatic, compania dorind să ajungă la un număr mare de utilizatori cu reclame individuale afişate la momentul potrivit.

În urma raportului financiar care a consemnat o scădere cu 3% a valorii acţiunilor, cei de la Netflix au făcut public faptul că anul acesta filmele proprii vor ajunge şi în cinematografe. Însă, acest lucru se va întâmpla abia după ce abonaţii proprii vor avea acces la filmele respective.

Întreaga strategie editorială Netflix, care include producţia şi disponibilitatea, gravitează, cum este şi normal, în jurul abonaţilor. Compania vrea să se asigure că abonaţii vor primi conţinutul pe care-l preferă şi vor fi primii care-l vor putea viziona.

Unul din primele filme originale Netflix care va ajunge în cinematografe va fi Bright, cu Will Smith, care urmează să fie lansat în decembrie.