Cabinetul ComScore a făcut cunoscut că site-ul DailyMail Online a avut 45,35 de milioane vizitatori unici în decembrie, faţă de numai 44,8 milioane pentru New York Times.

Acesta din urmă s-a apărat imediat, atrăgând atenţia că cifrele oferite pentru concurentul său londonez însumează vizitatorii site-ului de informaţii dailymail.co.uk şi cei ai unei filiale de informaţii financiare, thisismoney.co.uk.

Potrivit ComScore, site-ul dailymail.co.uk a atras singur 44,5 milioane de vizitatori unici, cu puţin sub scorul cotidianului newyorkez.

‘New York Times rămâne pe locul întâi printre site-urile ziarelor din întreaga lume’, a subliniat o purtătoare de cuânt a cotidianului, Eileen Murphy. ‘În orice caz, un examen rapid al site-ului nostru şi al celor de la Daily Mail ar trebui să indice cu claritate că ei nu sunt din aceeaşi categorie’.

Într-un interviu acordat site-ului Buzzfeed, responsabilul ediţiei online de la Daily Mail, Martin Clarke, a menţionat că ei beneficiază de creşterea traficului cu ajutorul internauţilor americani. ‘Noi oferim informaţiile pe care oamenii vor să le citească’, a spus el, ‘într-un mod amuzant şi atrăgător’.

Clasamentul primelor zece site-uri ale celor mai vizitate jurnale include şase din SUA (New York Times, USA Today,ziarele din trustul Tribune – în frunte cu Chicago Tribune şi Los Angeles Times -, Washington Post, Wall Street Journal şi Advance, o alianţă de publicaţii locale), două britanice (Daily Mail şi Guardian) şi două chinezeşti (agenţia China Nouă /Xinhua/ şi Cotidianul Poporului).
SURSA: Agerpres