Site-urile cu geo-locație vor deveni o normă în 2015

Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication în cadrul EY România, este de părere că, în 2015, site-urile de web și de social media optimizate și cu geo-locație vor deveni norma, ca și contextualizarea conținutului în timp real, ca urmare a accesului crescut de pe device-uri mobile.

Potrivit acesteia, utilizarea social media va vedea două zone de creștere puternică. Va crește la 41% utilizarea social media în gestionarea relației cu clienții, de la 37% în 2014, și va crește la 45% utilizarea social media în acțiunile de marketing îndreptate spre îmbunătățirea imaginii de angajator a firmelor, de la 40% în 2014.

„Brandul personal și gestionarea lui corectă în social media va deveni «a must» pentru oamenii de business, fie ei antreprenori sau executivi în companii multinaționale“, menționează Elena Badea.

Badea și-a exprimat așteptările pentru 2015 în cadrul proiectului Pro-Gnosis, inițiat de DC Communication. Proiectul, aflat la a doua ediție, este o interpretare într-o cheie modernă a obiceiurilor din Noaptea de Sf. Andrei când, conform tradiției, cerurile se deschid și permit oamenilor să arunce o privire către tainele viitorului.