Situatia actuala a pietei serviciilor dentare din Romania, dominata de oferte generaliste si cabinete stomatologice de proximitate, va directiona marii jucatori catre serviciile de nisa, au declarat reprezentantii retelei de clinici Dent Estet.

Unul dintre principalii jucatori de pe piata serviciilor dentare, Dent Estet, s-a alineat astfel acestei tendinte internationale prin targetarea copiilor si adolescentilor, ca urmare a deschiderii primei clinici din Romania dedicate exclusiv acestui segment de varsta – Dent Estet 4 Kids.

Noua locatie a absorbit o investitie de 170.000 de euro si a fost deschisa in luna ianuarie. Reprezentantii companiei se asteapta ca serviciile oferite de noua clinica sa contribuie cu 25% la totalul cifrei de afaceri estimate pentru 2009.

„Decizia de a targeta acest segment de varsta a venit ca urmare a analizei pietei locale, care ne-a confirmat inca o data faptul ca serviciile dentare adresate copiilor si adolescentilor sunt acoperite in proportie redusa, fiind la un nivel incipient de dezvoltare in Romania comparativ cu pietele mature din Europa de Vest si SUA”, a declarat Oana Taban, CEO al grupului de clinici Dent Estet.

Aceasta este de parere ca acest segment va inregistra un ritm de creştere de 30% in urmatorii ani in Romania, dar in acelasi timp, ca acesta va deveni profitabil pentru companie in 2010-2011.

Anul trecut, Dent Estet a inregistrat o cifra de afaceri de 1,3 milioane euro, in crestere cu 55% fata de 2007. Pentru acest an compania intentioneaza sa mentina indicatorii financiari la acelasi nivel, existand si un potential de crestere in cazul in care piata va avea o evolutie buna in al doilea semestru al anului.

La ora actuala, reteaua de clinici Dent Estet numara 4 locatii in Bucuresti. Pentru perioada urmatoare, furnizorul de servicii dentare doreste sa isi extinda reteaua de clinici, prin deschiderea altor locatii noi in orasele mari din tara precum Brasov, Iasi si Ploiesti pana la finele anului 2009.

Sursa: Dent Estet