Vanzarile Skoda Auto au crescut in 2008 cu 7,1%, ajungand la 674.530 de unitati in cursul anului trecut, fata de rezultatele obtinute in 2007. Vanzarile companiei s-au majorat in special datorita pietelor din China si Europa de Est.

Rezultatele Skoda Auto au crescut cu cu 30,1 % in Europa de Est, inregistrand un numar de 123.630 de automobile livrate. Cea mai importanta crestere a fost obtinuta in Rusia, unde in anul 2008 au fost comercializate 50.733 de automobile, reprezentand o creştere de 84,2% in raport cu anul precedent.

De asemenea, cota de piata detinuta de marca ceha s-a majorat la 2,3% in Europa de Vest, in ciuda scăderii cu 8,4% a pietei generale a automobilelor.

Pe de alta parte, cel mai mare producator de automobile din Cehia a livrat in cursul anului trecut un numar total de 59.284 unitati in China, aceasta cifra reprezentand o crestere cu 117% in raport cu rezultatele anului 2007.

Si piata indiana a cunoscut o crestere, cu 31,9% a vanzarilor marcii Skoda in 2008 fata de 2007. Aici au fost livrate 16.051 de automobile anul trecut.

Germania a ramas si in acest an cea mai puternica piata din Europa de Vest a marcii Skoda. Anul trecut, cota de piata a brandului ceh in Germania a crescut la 3,9%, in contextul unui progres de 1,8% a pietei auto.

Octavia a fost si in anul 2008 cel mai cautat model al marcii Skoda. In total au fost comercializate 344.857 de unitati ale modelului Octavia (Octavia si Octavia Tour), ceea ce inseamna o crestere cu 11,3% in raport cu anul 2007.