Flota de 250 de automobile Škoda reprezintă din nou partea centrală a sponsorizării. Škoda sponsorizează de asemenea, pentru prima dată la Tour, Tricoul Verde, pentru cel mai bun sprinter al acestui an. Tour de France are loc între 4 şi 26 iulie.
"Susținerea celei mai faimoase competiţii de ciclism din lume reprezintă highlight-ul anual al activității noastre de sponsorizare a ciclismului", a spus Werner Eichhorn, Directorul de Distribuţie şi Marketing. "Implicarea noastră la Tour de France aduce anul acesta încă un aspect special, premiera noii Škoda Superb în calitate de ‘Red Car’. 120 de ani de Škoda – aceasta înseamnă de asemenea 12 decenii de legături cu ciclismul: istoria companiei noastre a început în 1895, când părinţii fondatori ai companiei noastre, Laurin şi Klement, fabricau biciclete.
Ediţia 102 a Tour de France înseamnă 3.360 de kilometri şi 21 de etape, anul acesta. Startul a fost dat în 4 iulie, în oraşul olandez Utrecht. Cicliştii vor trece linia de finiş de pe Champs-Elysées în 26 iulie. Tour de France este cea mai importantă cursă pe etape din lume şi este considerat a fi al treilea cel mai mare eveniment sportiv, după Campionatului Mondial de Fotbal şi Jocurile Olimpice. Anul trecut, circa 15 milioane de suporteri au încurajat cicliştii de-a lungul traseului şi 1,4 miliarde de persoane au urmărit cursa la TV şi pe internet.