“Ultimii doi ani au reprezentat o perioadă de validare a unor modele de business inclusiv în ceea ce ne priveşte. În 2010 am reuşit să creştem peste aşteptări prin atragerea unor conturi importante atât pe plan local, cât şi regional, în paralel cu o consolidare a parteneriatelor existente. Această platformă ne-a oferit posibilitatea dezvoltării de noi produse şi proiecte de comunicare, permiţând creşterea echipei şi a competenţelor”, a declarat Cătălin Pătrăşescu, managing partner SmartPoint.
Evoluţia bună de anul trecut s-a bazat pe o strategie de creştere concentrată pe trei direcţii: atragerea de noi parteneri, intensificarea operaţiunilor regionale şi dezvoltarea ariei de proiecte punctuale în domenii precum energie, farma, FMCG, real-estate, tehnologie.
„Pentru 2011, ne-am propus consolidarea business-ului la nivel regional şi ne aşteptăm la o creştere moderată în jurul 10%, urmând strategia de atragere de noi parteneri în segmentele de expertiză,” a adăugat Cătălin Pătrăşescu.
În urma unui proces de selecţie şi a rezultatelor obţinute punctual anul trecut, în 2011 SmartPoint a semnat un nou parteneriat de comunicare cu Miele, compania numărul unu la nivel mondial în producţia de echipamente electrocasnice premium. De asemenea, colaborarea locală din Bulgaria cu QlikTech, lider în aplicaţii personalizate de Business Intelligence, a fost extinsă anul acesta şi în România.
Evoluţii 2010
În 2010, SmartPoint a adăugat în portofoliul de clienţi parteneri importanţi precum eMAG, cel mai mare magazin online din România şi Tandberg, acum parte a CISCO, parteneriat continuat în Serbia. De asemenea, în 2010 SmartPoint s-a afiliat reţelei internaţionale de comunicare ComUnity.pro, implementând şi primul proiect internaţional, pentru asociaţia europeană de tehnologie FTTH (Fiber to the Home Council Europe).
Tot anul trecut, buna colaborare cu Kingston pe piaţa din România a fost extinsă la nivel regional. Ca urmare a acţiunilor implementate la nivel regional şi a rezultatelor obţinute, SmartPoint a obţinut titlul de “Best Agency 2010” în regiunea Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA) din partea Kingston Technology.
SmartPoint îşi desfăşoară operaţiunile regionale prin intermediul birourilor din Sofia şi Belgrad, care însumează cinci consultanţi.
Echipa SmartPoint acoperă un domeniu extins de expertiză in domenii ca: energie, farma, FMCG, real-estate, tehnologie.
Înfiinţată în 2005, SmartPoint este o companie independentă de consultanţă în comunicare la nivel regional şi gestionează conturi precum: Ascendis, Asesoft Net, BenQ, eMAG, Kingston Technology, Miele, Mio Technology, NVIDIA, Sony, Sony PlayStation, Sony VAIO, QlikTech.
SmartPoint derulează operaţiuni la nivel regional – Bulgaria, Croaţia, Serbia şi Slovenia fiind ţările acoperite pentru consultanţă în relaţii publice şi marketing.
SmartPoint anunţă rezultate în creştere pe 2010
16 mai 2011, 13:50
Ultima modificare în 16 mai 2011, 16:50
SmartPoint, companie independentă de consultanţă în comunicare şi relaţii publice cu operaţiuni la nivel regional (Bulgaria, Croaţia, România, Serbia şi Slovenia), anunţă rezultate de 4,28 milioane lei în 2010, în creştere cu 32% faţă de anul precedent.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri Mondene
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook