Acest lucru s-a întâmplat în ciuda eforturilor logistice, financiare și de promovare uriașe.
În niciuna dintre cele patru zile de festival TVR nu a reușit să sară de locul patru în topul televiziunilor, iar singura zi în care a avut un rating ceva mai mare a fost duminică, 2 septembrie, când au fost recitaluri de folclor, scrie România Liberă.
În această zi, TVR a depășit trei puncte de rating, apropiindu-se de locul 3, ocupat de Antena 1, cu puțin peste patru puncte.
În condițiile în care un punct de rating înseamnă că aproximativ 100.000 de oameni urmăresc respectivul program, rezultă că „Cerbul de Aur“ a adus în fața televizoarelor ceva mai mult de 300.000 de oameni în cea mai bună zi a sa.
Prin comparație, o ediție normală a emisiunilor „Românii au talent“ și „X-Factor“ este urmărită de peste 2,5 milioane de oameni, iar un meci de fotbal al echipei naționale poate ajunge și la peste 3 milioane de oameni.