Șoferii de Dacia trebuie să fie atenți! 25.000 de mașini au fost rechemate în service
Rechemarea în service afectează modele Dacia Logan III și Sandero III, chiar dacă mașinile respective provin din diferite perioade de construcție, cuprinse între 2 septembrie 2020 și 15 ianuarie 2021, conform informațiilor transmise de promotor.ro
„Dacia a identificat un risc de neconformitate al bridei de la capota față, ceea ce ar putea conduce, în anumite situații, la o funcționare necorespunzătoare a sistemului de închidere al capotei. În situația în care se va constata necesar, capota față se va înlocui”, avertizează Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).
Remedierea problemei durează între jumătate de oră şi patru ore
Trebuie menționat că doar 624 din cele peste 25.000 de maşini chemate în service aparțin unor proprietari din România. De asemenea, scopul chemării în service este verificarea bridei de la capota față. Dacă se va constata necesar, capota față va fi înlocuită iar durata procedurii de remediere a problemei poate ajunge la cel mult patru ore.
Potrivit sursei menționate, aproximativ 3.500 de mașini Dacia Logan și Sandero trebuie duse la reprezentanță în Germania.
„Dacă suportul de blocare se fisurează, în cazuri extreme nu se poate exclude deschiderea capotei în timpul conducerii”, transmite Martin Zimmermann, șeful Departamentului de Comunicare de la Renault Deutschland AG.
Așadar, oficialul Renault a explicat și că aproximativ 3.500 de mașini din Germania trebuie să ajungă la reprezentanță iar acestea provin din diferite perioade de construcție, cuprinse între 2 septembrie 2020 și 15 ianuarie 2021.
Amintim că Dacia Logan III și Dacia Sandero III au fost lansate spre sfârșitul anului 2021. Cu cea de-a treia generație a modelelor Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway, Dacia a reînnoit simultan trei din modelele sale emblematice și a redefinit automobilul practic și contemporan, care se adresează nevoilor reale ale clienților.
Totodată, Logan și Sandero sunt disponibile cu trei motorizări, din care două pe benzină (cu puteri de 65 CP, respectiv 90 CP) și o motorizare mixtă benzină-GPL, de 100 CP, sub denumirea comercială ECO-G.