Compania PPC Blue lansează o nouă aplicație pe piața mobilității electrice care vine să înlocuiască aplicația Enel X Way. Ce schimbări se produc și ce aduce nou?
PPC blue, noua aplicație care înlocuiește Enel X Way
PPC Blue, compania din cadrul grupului PPC în România, își consolidează prezența pe piața mobilității electrice prin lansarea unei noi aplicații mobile și extinderea infrastructurii de încărcare. Noua aplicație, denumită și PPC blue, face parte dintr-un proces etapizat de rebranding și vine să înlocuiască aplicația Enel X Way.
Șoferii de vehicule electrice care au utilizat anterior aplicația Enel X Way primesc acum notificări pentru a instala noua aplicație PPC blue din AppStore sau Google Play. Conturile de client din aplicația Enel X Way vor fi migrate automat către noua aplicație, păstrându-și toate avantajele anterioare, se arată într-un comunicat transmis luni.
Totuși, utilizatorii sunt îndemnați să urmeze un proces simplu de resetare a parolei, să accepte noii termeni și condiții de utilizare și să adauge un card bancar.
Prin intermediul aplicației PPC blue, utilizatorii pot vizualiza disponibilitatea stațiilor de încărcare și pot selecta abonamentele preferate. De asemenea, pot organiza călătoriile și pot folosi stațiile de încărcare PPC blue atât în România, cât și în Grecia.
Ce schimbări implică noua aplicație
În cadrul acestei schimbări de identitate vizuală, condițiile de utilizare ale serviciilor și tarifele rămân neschimbate. Cu toate acestea, denumirile abonamentelor sunt actualizate, iar portofoliul de produse se extinde cu un nou produs numit PPC blueMax.
Condiţiile de utilizare ale serviciilor, precum şi tarifele nu sunt modificate ca urmare a schimbării identităţii vizuale, însă denumirile abonamentelor sunt modificate astfel: Basic X devine PPC blueLite (60 kW incluşi), Premium X devine PPC bluePlus (120 kW incluşi).
În plus portofoliul de produse se extinde cu un produs nou PPC blueMax (200 kW incluşi). Clienţii îşi pot încărca vehiculele electrice în aceleaşi puncte din reţeaua cu care sunt familiarizaţi, iar în perioada următoare, fiecare punct de încărcare din portofoliul companiei va fi marcat cu noul logo PPC blue şi va fi adaptat noii indentităţi vizuale.
Clienţii cu un card RFID fizic sau virtual activ vor primi un nou card fizic PPC blue. Pentru înlocuirea acestuia, clienţii vor fi contactaţi de agenţii din call-center pentru a colecta preferinţele pentru adresa de livrare a noului card, se mai menţionează în documentul citat.
PPC Blue operează aproximativ 500 de puncte de încărcare în 63 de localități din România, oferind soluții integrate de mobilitate electrică pentru clienții rezidențiali, companiile și instituțiile publice. Infrastructura de încărcare este instalată în centre comerciale, supermarketuri, restaurante și hoteluri, precum și în spațiile publice, contribuind la îmbunătățirea calității aerului și promovarea mobilității electrice.