Şoferii parteneri Uber din Bucureşti pot folosi, începând din această lună, opţiunea Destinaţii predefinite, care le permite să introducă în aplicaţia de partener Uber o adresă anume, după care vor primi doar curse de la pasageri care se îndreaptă în aceeaşi direcţie.
Partenerii îşi pot seta până la două destinaţii în fiecare zi şi pot primi una sau mai multe curse în drumul lor. Aplicaţia Uber îi va conecta doar cu acei pasageri din apropiere care merg în aceeaşi direcţie, atât timp cât nu îi abate de la ruta lor cu mai mult de 1,5 kilometri.
Până în prezent, opţiunea a fost testată de 50% dintre partenerii din Bucureşti, urmând să fie disponibilă tuturor începând cu 14 februarie.
„Cu destinaţiile predefinite, Uber nu mai este doar o aplicaţie prin care îşi împarţi maşina şi costurile aferente în timpul tău liber. Acum, cu Uber, poţi împărţi şi o destinaţie. Practic, oricine care merge cu maşina către birou şi înapoi acasă poate lua în drumul său o persoană care merge în aceeaşi direcţie.
Am putut să lansăm această funcţionalitate cu succes pentru că, după aproape doi ani, Uber este un serviciu folosit constant de zeci de mii de utilizatori, la toate orele din zi şi din noapte, în toate zonele din oraş. Astfel, aplicaţia poate conecta eficient oameni care merg în aceeaşi direcţie. Asta înseamnă mai mulţi oameni în mai multe maşini şi, în timp, un Bucureşti semnificativ mai liber”, a declarat Nicoleta Schroeder, General Manager Uber Romania, citată de Agerpres.
Operatorul se aşteaptă ca după 15 zile de la implementarea opţiunii rezultatele să arate că 62% dintre partenerii care au opţiunea o folosesc deja, iar 61% dintre aceştia o folosesc recurent. În medie, partenerii acceptă 2-3 comenzi înainte de a ajunge la destinaţie. 20 este numărul cel mai mare de curse făcute de un partener din Bucureşti folosind noua opţiune.
Noua funcţionalitate a fost implementată la sugestia partenerilor din mai multe ţări, pentru a putea valorifica şi momentele în care folosesc maşina în interes personal. La nivel global, 55% dintre şoferii parteneri Uber consideră ca este o opţiune utilă, care îi ajută să îşi valorifice timpul şi maşina la maximum.
Compania Uber a fost fondată în 2009 în Statele Unite ale Americii, iar din februarie 2015 este prezentă şi în România, la Bucureşti.