Studiul arată că poliţa Casco nu se regăseşte printre priorităţile şoferilor pentru că doar 14% dintre români apelează la astfel de poliţe de asigurare.
'Chestionaţi în legătură cu companiile de asigurări pe care le cunosc, românii au menţionat în procent de 92% Allianz Ţiriac. Aceasta este urmată de Astra Asigurări şi ING Asigurări, cu 89% şi, respectiv, 88%', se arată într-un comunicat de presă transmis, marţi, AGERPRES.
Analizând întreaga piaţă a asigurărilor, se constată că, atunci când caută informaţii despre asigurări, principala sursă la care românii apelează este reprezentată de site-ul companiilor de asigurări (51%), a declarat Ştefan Andrei, marketing manager Exact Cercetare şi Consultanţă, realizatorii studiului.
'Discuţiile cu agentul de asigurări se situează la o distanţă de 10 procente (41%), aceasta fiind urmată la mică distanţă de sfaturile primite de la cei apropiaţi (39%). Trebuie subliniat că articolele apărute în presă (atât scrisă, cât şi online) sunt mediile de informare care prezintă cel mai puţin interes în rândul celor care intenţionează să încheie o poliţă de asigurare (14%)', mai afirmă Ştefan Andrei.
Studiul a fost realizat în luna noiembrie 2014 pe un eşantion de 1.039 de respondenţi, cu vârste cuprinse între 18 şi 60 de ani, rezidente în mediul urban