Compania a înregistrat anul trecut venituri de 1,062 milioane euro, din care aproximativ 70% provin din comercializarea suite OMNi e-Business 2.0 iar 30% din linia de business ELITE ce derulează proiecte high-end outsourcing.
"Suntem foate mulțumiți că am reușit în 2011 să îndeplinim obiectivul psihologic de a depăşi primul milion de euro ca cifră de afaceri. Am reușit acest lucru în special datorită echipei de specialiști în implementarea soluțiilor e-Business, foarte dedicați proiectelor de anvergură pe care le derulăm", spune Teodor Blidăruș, managing partner Softelligence.
Managementul companiei își propune ca în 2012 să majoreze veniturile Softelligence cu cel puțin 40% față de 2011.
"Vom lansa în curând în varianta comercială mai multe soluții mobile de business reunite sub denumirea OMNi Mobile, urmate apoi de versiunea 3.0 a suitei OMNi e-Business. Toate acestea, precum și consolidarea portofoliului de clienți pentru divizia ELITE, ne vor ajuta să ne îndeplinim obiectivul de creștere cu 40% față de 2011 și chiar să îl depășim", adaugă Teodor Blidăruș, managing partner Softelligence.
În 2010, Softelligence a avut venituri de 546.000 euro și un număr mediu de 11 salariați. La finalul lui 2011, compania avea aproximativ 40 de angajați.