Softelligence majorează estimarea pentru veniturile realizate în 2011

Compania Softelligence, furnizor de soluţii e-Business şi CRM integrate cu sisteme ERP complexe, revizuieşte în creştere estimările referitoare la cifra de afaceri pentru 2011, după un prim semestru în care veniturile totale au crescut cu mai mult de 120% faţă de aceeaşi perioadă din 2010.

Conform noilor estimări, Softelligence va ajunge să depăşească în 2011 venituri totale de 1 milion de euro, anterior managementul companiei mizând pe o cifră de afaceri de 800.000 euro.

„În conformitate cu obiectivele stabilite la început de an, versiunea 2.0 a suitei OMNi e-Business a fost foarte bine primită mai ales în industria de servicii financiar-bancare şi non-bancare, asigurări,  distribuţie şi retail, astfel încât a generat venituri mai mari decât aşteptările iniţiale. Conform semnalelor din piaţă, estimăm creşteri semnificative în zona e-Business şi în următorii doi ani”, spune Teodor Blidăruş, Managing Partner Softelligence.

Din totalul veniturilor, 80-85% sunt generate de proiecte implementate de către Softelligence la companii româneşti, iar 15-20% din cifra de afaceri o reprezintă exportul de software, prin reţeaua de parteneri externi. OMNi e-Business (inclusiv CRM) generează aproximativ 70% din vânzările companiei, restul veniturilor fiind asigurate de linia de business ELITE, ce înglobează servicii de consultanţă şi high-end outsourcing.

„Estimăm că veniturile din consultanţă se vor dubla în a doua parte a acestui an, faţă de primul semestru, prin atragerea unor clienţi de prim rang din industriile financiar-bancare şi de telecomunicaţii”, mai spune Teodor Blidăruş.

Echipa Softelligence este formată în prezent din aproximativ 40 de angajaţi, iar până la finalul acestui an vor mai fi deschise încă 5 posturi în domeniile: consultanţă, project management, dezvoltare software şi analiza de business. „Există posibilitatea de a merge dincolo de aceste cifre, trebuie doar să găsim un echilibru între creşterea echipei, calitatea serviciilor oferite clienţilor şi cashflow”, completează oficialul companiei.

Recent, Softelligence a deschis un nou departament de suport tehnic dedicat clienţilor OMNi e-Business, bine „garnisit” cu specialişti cu experienţă în tehnologii web, CRM şi integrarea de sisteme informatice complexe, „exact cele 3 elemente mai importante în proiectele pe care le derulăm cu clienţii noştri”, subliniază Teodor Blidăruş.