”În ultimii trei ani am introdus servicii noi și am investit în produse de proprietate intelectuală inovatoare. Creșterea veniturilor din 2016 este generată de dublarea numărului de proiecte de BI (Business Intelligence) și Analytics, cât și de dezvoltarea platformei FinTech OS, în plan local și internațional. Urmând aceeași direcție și ritm accelerat de dezvoltare, obiectivul nostru este peste trei ani să depășim pragul de 20 milioane euro cifră de afaceri și să ne dublăm numărul de angajați în birourile Softelligence”, a menționat Teodor Blidăruș, Managing Partner Softelligence.
Anul trecut, Softelligence a implementat proiecte de digitalizare a principalelor operațiuni de business pentru lideri de piață din domeniul bancar, de asigurări, retail și servicii. Printre cei mai importanți clienți ai Softelligence se numără companii precum BCR, Allianz, NN, ING Bank, Honeywell sau BAT.
Totodată, în 2016, numărul de angajați din Softelligence a crescut cu 50%, în prezent compania având 150 de specialiști. Pentru anul 2017 se estimează o creștere de cel puțin 25% pentru angajații Softelligence din birourile din orașele București și Craiova.