Software-ul omnichannel, soluție pentru un Call & Contact Center complet

Soluția Call & Contact Center este un sistem bazat pe cloud care permite clienților să primească toate informațiile de care au nevoie prin intermediul mai multor canale de comunicare într-un singur loc. Acest lucru permite întreprinderilor să comunice cu consumatorii lor într-un mod rapid și transparent, oferind în același timp servicii de asistență pentru clienți prin intermediul mai multor mijloace de comunicare. Software-ul Call & Contact Center permite procesarea mai multor canale de comunicare într-un singur sistem, facilitând astfel gestionarea oricărei solicitări a clienților.

Companiile investesc în sisteme de Call Center Omnichannel, deoarece au nevoie de o comunicare rapidă, transparentă și eficientă. În prezent, clienții se așteaptă ca brand-urile să fie prezente pe toate canalele de comunicare. Companiile care comunică eficient cu publicul prin toate canalele au o cotă de piață mai mare față de competiție și au mai multe șanse de conversie.

Soluția facilitează procesarea cererilor și comenzilor primite de la clienți și îndeplinirea sarcinilor interne ale companiei. Cu ajutorul acestei aplicații primești și procesezi comenzi online cu ușurință. Cu modulul Webchat ai acces la un instrument necesar pentru orice Call & Contact Center, care permite clienților să te contacteze rapid și să primească răspunsuri în timp real. Este nevoie de doar 3 minute pentru a configura acest modul și scăpa de apelurile telefonice care durează ore întregi. Interacțiunea este în timp real, interfața este modernă, iar rezultatele sunt vizibile pe toate canalele de vânzare.

Call Center-ul funcționează mai eficient datorită Chatbot-ului, care este capabil să răspundă zilnic la un număr mare de întrebări repetitive, prin Webchat, SMS sau Facebook Messenger, în mod automat. Este un instrument sofisticat care a fost construit pentru eficiență și are un timp de configurare rapid. de doar 5 minute. Folosim inteligența artificială pentru a înțelege nevoile clienților și a perfecționa Chatbot-ul. Robotul de chat urmărește conceptul din spatele întrebărilor și sugerează automat cel mai bun răspuns.

Modulul PBX este un sistem de comunicații complet care se integrează cu toate tipurile de hardware, software și telefoane mobile. Suportul și serviciile de asistență pentru clienți sunt disponibile 24/7 pentru utilizatori. Pentru a evita erorile și situațiile neplăcute, accesul la centrele de date este acordat doar administratorilor autorizați și bine instruiți. Software-ul pune accent deosebit pe securitatea sa în cloud, pentru a oferi siguranță tuturor clienților.

Soluțiile software omnichannel ajută companiile de orice dimensiune să își automatizeze procesele de Contact Center, prin intermediul infrastructurii sale de telefonie în cloud. Companiile aflate la început de drum pot beneficia de o telefonie cloud simplă, cu posibilitatea de a extinde ulterior modulele utilizate. În prezent, furnizorii de software Omnichannel Call & Contact Center oferă soluții complexe un număr mare de companii internaționale, inclusiv în România.