Sondaj MOL: Datele rezultă dintr-un sondaj realizat online de MOL România în perioada 12-18 decembrie 2020, pe un eșantion de peste 2000 de respondenți, participanți în programul de loialitate MOL MultiBonus.
Cercetarea a arătat că doar jumătate dintre șoferi apelează la service-uri pentru a pregăti autoturismul de iarnă, deși peste 90% dintre participanții la sondaj au declarat că folosesc mașina la fel de mult pe timpul iernii ca în celelalte anotimpuri.
Atunci când se pune problema pregătirii pentru iarnă, 78% dintre șoferi spun că înțeleg utilizarea carburantului special adaptat pentru sezonul rece, în timp ce peste 90% dintre participanții la această cercetare de piață sunt convinși de importanța folosirii de cauciucuri speciale de iarnă.
Sondaj MOL: Timpul acordat pregătirii autoturismului pentru sezonul rece este de maximum 4 ore
De asemenea, în proporții covârșitoare, repondenții au menționat că verificarea nivelului de antigel și a stării bateriei sunt printre operațiunile pe care le fac la începutul iernii.
MOL înțelege, la rândul său, importanța utilizării unui produs special adaptat pentru sezonul geros, mai ales în cazul motoarelor care funcționează pe bază de motorină. Motorina EVO Diesel Plus asigură funcționarea motorului până la temperaturi de -42C, în funcție de specificațiile tehnice din fiecare stație.
De asemenea, în stațiile MOL România mai sunt comercializate și consumabile auto (lichide de frână, antigeluri și lichide de spălat parbrizul marcă proprie MOL EVOX) care asigură protecția autoturismului pe timpul iernii și menținerea performanțelor tehnice ale acestuia chiar și în condiții meteo nefavorabile.