Sony Computer Entertainment a anunţat vânzări de 1.2 milioane unităţi obţinute de PlayStation Vita (PS Vita) la nivel global, până la 26 februarie, 2012.
PS Vita s-a bucurat de o cerere impresionantă la momentul lansării pe 17 decembrie, 2011 în Japonia, urmat de Hong Kong, Taiwan şi Coreea de Sud.
După lansarea din 22 februarie 2012 în America Latină şi de Nord, Europa şi teritoriile PAL, dar şi în Singapore, vânzările au depăşit estimările şi au atins cota de 1.2 milioane unităţi la nivel global. Vânzările de jocuri au depăşit 2 milioane unităţi la nivel global, atât în retail şi în cadrul PlayStation Network.
"Pentru a menţine acest entuziasm, colaboram îndeaproape cu dezvoltatorii terţi de jocuri pentru a furniza utilizatorilor de PS Vita cele mai bune titluri, în timp ce gama noastră de aplicaţii ce vor fi disponibile în 2012 va conţine ceva pentru fiecare utilizator, " a declarat Andrew House, President and Group CEO, Sony Computer Entertainment.
PS Vita este echipată cu două stick-uri analog, un ecran OLED de 5 inch cu rezoluţie HD, procesor quad-core performant, sistem giroscopic de tip “six-axis” şi două camere video.
Cu peste 25 de jocuri disponibile în Europa şi restul teritoriilor PAL, America de Nord şi America Latină, respectiv Japonia precum FIFA Football, produs de EA SPORTS, Ultimate Marvel vs Capcom 3, de la Capcom, UNCHARTED: Golden Abyss, WipEout 2048 şi Escape Plan, publicate de SCE Worldwide Studio – şi cu peste 70 de titluri în dezvoltare, se preconizează că la nivel global vânzările PS Vita vor creşte în continuare.
Flanco estimează vânzări de peste 4.000 de console PlayStation Vita până la finalul anului, înregistrând numai după ziua lansării vânzări totale de 150 de unități, inclusiv precomenzi.
Consolele PlayStation (PS3, PS2, PS VITA şi PSP) reprezintă peste 60% din vânzările de console în magazinele Flanco, potrivit retailerului. În același timp, jocurile și accesoriile pentru consolele PlayStation reprezintă 65% din vânzările pe aceste categorii de produse în rețeaua Flanco.