“Suntem foarte încântați de entuziasmul cu care a fost primită noua consolă şi ne mândrim cu faptul că rețeaua noastră oferă gamerilor din întreaga lume o experiență de gaming captivantă, capabilități avansate de interacțiune socială, precum și alte elemente de divertisment”, a declarat Andrew House, președinte și Group CEO al Sony Computer Entertainment.
În ceea ce privește software-ul PS4, vânzările s-au menținut la un nivel ridicat în perioada sărbătorilor de iarnă: au fost comercializate în total de 9,7 milioane unităţi. Această cifră cuprinde atât copiile fizice, cât şi vânzările digitale desfăşurate prin intermediul PS Store. Printre cele mai vândute titluri se numără Call of Duty: Ghosts de la Activision, Assassin’s Creed IV Black Flag publicat de Ubisoft, Battlefield 4 și FIFA 14 aparţinând de Electronic Arts Inc., dar și Killzone Shadow Fall de la Sony Computer Entertainment Worldwide Studios (SCE WWS).
Entuziaștii PS4 și-au împărtășit experiențele de gameplay – peste 1,7 milioane de scene de joc au fost transmise de pe sistemele PS4 prin intermediul platformelor de video streaming Twitch și Ustream, totalizând mai mult de 55 de milioane de minute.
Potrivit Twitch, 20% din utilizatorii ce transmit live materiale video sunt posesori ai unui sistem PS4. De asemenea, Ustream raportează o medie de 40 de minute de streaming pentru fiecare emițător. Cumulat, aceste transmisiuni generează peste 22 de milioane de vizionări.
Sistemul PS4 este în prezent disponibil în 53 de țări și teritorii din întreaga lume.