Sony şi New Link, administratorul reţelei Sony Center în România, au inaugurat astăzi cel mai mare magazin Sony Center, la etajul al doilea al centrului comercial Unirea Shopping Center din Bucureşti.

Nicolae Dumitrescu, Sales Manager New Link, a declarat la inaugurarea magazinului că până în prezent s-au vândut în jur de 100 de televizoare 3D, iar compania estimează că va vinde alte câteva sute până la finele anului.

În ceea ce priveşte laptopurile, anul acesta în magazinele Sony Center s-au vândut peste 700 de unităţi cele mai populare fiind cele din gama de preţ de 800 de euro.
 
„Camerele video sunt singurele produse care au înregistrat o mică scădere faţă de anul trecut”, potrivit lui Dumitrescu.

Cel de-al zecelea Sony Center

0-57413-newimage.jpgCompania New Link  a deschis primul Sony Center în România în anul 1994, înainte ca japonezii să îşi deschidă o reprezentanţă în ţara noastră.

„Primul magazin l-am deschis împreună cu colegii mei de facultate (Construcţii),  Iehab Dineh şi Raafat Sarieddine, iar produsele le aduceam din Germania”,  a declarat pentru capital.ro Nicolae Dumitrescu. Aceştia au dezvoltat împreună şi alte afaceri în domenii din cele mai diferite, retail, hotelier, construcţii, imobiliare.

Astăzi New Link şi Sony au deschis în Unirea Shopping Centeral al zecelea magazin din ţară, fiind totodată cel mai mare dintre toate, cu o suprafaţă de 100 de metri pătraţi, care a necesitat o investiţie de peste 100.000 de euro.

Sony Center din Unirea Shopping Center reprezintă primul magazin Sony din Europa de Est ce adoptă noile linii de design şi calitate, create de Nagai Youichirou, Manager Strategic Marketing, Sony Central and SouthEast Europe, Kft. şi implementate de Art1st Design Budapest.

Reţeaua de magazine Sony Center numără 10 magazine, în patru oraşe la nivel naţional: Bucureşti, Cluj, Piteşti, Sibiu, din care 7 se află în Capitală.  În 2009, New Link a încheiat anul cu o cifră de afaceri de 10.000.000 euro, având 85 de angajaţi.

SURSA: Sony