Sony Ericsson anunţă două produse inovatoare care au la bază strategia GreenHeart™ adoptată de producătorul de telefoane mobile pentru a proteja mediul înconjurător.
Programul GreenHeart™ se lansează prin două produse de bază: C901 GreenHeart™ şi Naite, la care se adaugă căştile MH300, unul dintre cele mai ecologice produse de pe piaţă la momentul actual. GreenHeart™ este un program care tinde către inovarea portofoliului de produse Sony Ericsson, având la bază principiile protejării în mod inteligent a mediului înconjurător, fără a face compromisuri faţă de design sau performanţă
Primul produs anunţat ca parte a programului este C901 GreenHeart™, care va include un manual electronic, pentru a înlocui versiunea standard, de hârtie. Telefonul va fi de asemenea realizat în proporţie de 50% din plastic reciclat şi va avea un display programat optim pentru a economisi energie. Telefonul a utilizat o vopsea care limitează expunerea la Componente Organice Volatile (VOC=Volatile Organic Compounds). C901 GreenHeart™ va conţine, de asemenea, în pachetul de bază căştile MH300, realizate integral din plastic reciclat.
Completat cu multe dintre opţiunile prietenoase cu mediul pe care le conţine C901 GreenHeart™, Naite, al doilea produs lansat ca parte a programului Sony Ericsson, va fi dotat cu un încărcător cu consum redus de energie precum şi aplicaţiile WalkMate™ şi Ecomate, care ajută utilizatorii să-şi calculeze propria amprenta ecologică şi emisiile de CO².
“Astăzi anunţăm un nou pas în ceea ce însemnă strategia Sony Ericsson de responsabilitate faţă de mediu, strategie inclusă în programul GreenHeart™, prin lansarea a două telefoane inovative şi prietenoase faţă de mediul înconjurător. Sony Ericsson consideră că responsabilitatea faţă de mediu este o construcţie comună între companii şi utilizatori, iar telefoanele C901 GreenHeart™ şi Naite reprezintă o manifestare a acestei concepţii” a declarat Dick Komiyama, Preşedintele Sony Ericsson
“Programul GreenHeart™ este o confirmare a angajamentului activ pe care Sony Ericsson şi l-a asumat faţă de ChemSec Business Group şi o extensie a activităţii pe care aceştia o desfăşoară pentru a reduce emisiile chimice. Prin acest program, Sony Ericsson îşi asumă o poziţie de lider în ceea priveşte responsabilitatea faţă de mediu” a declarat Nardono Nimpuno, Senior Policy Advisor, International Chemical Secretariat (ChemSec).
C901 GreenHeart™
- Fotografii excepţionale cu ajutorul camerei foto de 5MP
- Bliţ Xenon incorporat
- Tehnologie Smile Shutter pentru a sublinia zâmbetele surprinse pe cameră
- Incărcare imediată a pozelor pe blog
- Plastic reciclat, pachet ecologic şi display eficient din punct de vedere energetic
C901 GreenHeart™ este compatibil GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 UMTS/HSPA 900/2100 şi va fi disponibil pe plan local în Q2.
Sony Ericsson este o companie internaţională de top, cu vânzări de peste 100 de milioane de telefoane în 2007. Una dintre valorile de bază ale companiei este diversitatea, Sony Ericsson având reprezentanţe în China, Europa, India, Japonia şi America de Nord. Compania a fost fondată în urma unui parteneriat de 50:50 între Sony şi Ericsson, în octombrie 2001, iar sediul său central este stabilit la Londra.