O nouă înţelegere între Sony Corporation şi UEFA, valabilă pe perioada 2009 – 2012, a creat oportunităţi pentru întreaga familie Sony.

Bucureşti, 30 August 2010: Sony Ericsson va demara o campanie globală de marketing în jurul UEFA Champions League, în baza unei noi înţelegeri între partenerii tradiţionali Sony Corporation şi UEFA. Sony Ericsson va deveni în acest fel telefonul oficial al UEFA Champions League, până în 2012.

Programul se va adresa fanilor fotbalului şi va continua linia campaniilor trecute prin care Sony Ericsson a oferit pasionaţilor acces la sportul preferat.

Scopul programului este să ofere utilizatorilor cea mai bună experienţă a fotbalului pe telefonul mobil şi acces la meciurile din campionat, indiferent dacă se află pe stadion sau la o terasă cu prietenii, atâta timp cât au telefonul Sony Ericsson la ei. Aplicaţia GPS, care se regăseşte pe smartphone-urile Sony Ericsson, dar şi o aplicaţie nouă, dezvoltată în parteneriat cu UEFA.com, le permit utilizatorilor să se bucure de campionat oriunde se află. 

“Suntem încântaţi că anunţăm demarea acestui program global de marketing în jurul UEFA Champions League. Folosind aplicaţia GPS de pe telefoanele Xperia pentru a îmbunătăţi experienţa fanilor este o parte importantă a proiectului. Această iniţiativă duce mai departe tradiţia altor campanii internaţionale de sponsorizare” a declarat Lennard Hoornik, Corporate Vice President şi Head of Global Marketing, Sony Ericsson.