Concursul se adresează fanilor de pe pagina globală de Facebook – la momentul actual fiind în număr de 4,5 milioane – care trebuie să trimită răspunsul la o întrebare simplă, iar apoi să argumenteze de ce consideră că ar trebui să primească şansa de a testa în premieră telefoanele.

Dintre aceştia, 12 finalişti vor primi unul dintre cele două modele noi şi vor trebui să realizeze o recenzie video creativă de 45 de secunde. 4 dintre cele mai bune recenzii vor fi publicate pe profilul de Facebook al Sony Ericsson, unde alţi fani vor putea vota clipul preferat. Cea mai populară recenzie va câştiga marele premiu – încă 10 telefoane pentru familie şi prieteni.

„Este un concept nou de competiţie, prin care vrem să ne recompensăm fanii de pe Facebook, oferindu-le acces la conţinut în exclusivitate. Chiar dacă sunt împătimiţi ai reţelelor de socializare sau fani karaoke, este o şansă pentru ei să testeze telefoanele noastre înaintea altora. Odată lansate, aceste două modele vor oferi o mai mare diversitate portofoliului nostru”, a declarat  Quentin Cordier, Product Marketing Manager, Sony Ericsson.  

Cum participi?

Vizitează pagina de Facebook a Sony Ericsson, ghiceşte numele telefoanelor scoase la concurs şi argumentează de ce eşti un tester de excepţie, în maxim 50 de cuvinte.

Întoarce-te la pagina competiţiei pe 31 mai, pentru a vedea dacă te numeri printre cei 12 norocoşi care vor primi un telefon pentru testare.

Cei 12 finalişti vor crea şi vor trimite o recenzie video de 45 de secunde, până pe data de 6 iunie. Pe 7 iunie află dacă recenzia ta a fost postată pe pagina de Facebook. Urmăreşte competiţia pentru a vedea care sunt cele mai populare recenzii, până la anunţarea câştigătorului pe data de 13 iunie.