Sony le oferă vizitatorilor prin intermediul caravanei sale oportunitatea de a testa noutăţile în materie de tehnologie 3D, precum şi recentele apariţii din categoriile TV, notebook,  foto şi video.   
“Utilizatorii români vor avea în această perioadă ocazia de a se bucura de experienţa 3D şi nu numai, într-un adevărat showroom mobil, marca Sony. Dorim să familiarizăm publicul larg cu soluţiile de divertisment pentru acasă, propuse anul acesta de Sony: experienţa unică a vizionării unui film 3D sau a jocului primelor producţii de gaming 3D pentru console, chiar din confortul propriului cămin”, declară Taiju Ishikawa, Branch Manager Sony Central and Southeast Europe, România.
Caravana Sony 3D reprezintă un camion de mari dimensiuni care încorporează, pe o suprafaţă de aproximativ 100 de metri pătraţi, trei zone distincte: cinematograful 3D, zona principală de prezentare a tuturor produselor şi o platformă panoramică. 
Acestea vor beneficia de prezenţa constantă a personalului Sony, care va asista audienţa în utilizarea sistemelor de divertisment multimedia 3D, dar şi în ghidarea fanilor Sony către cele mai noi produse: camerele cu lentile interschimbabile NEX-3 şi NEX-5, aparatele DSLR A550, camerele foto digitale Cyber-shot TX5, precum şi notebook-urile VAIO din seriile P, EA, Z sau F. 
Vizitatorii vor avea oportunitatea de a urmări programe sportive, videoclipuri, filme sau jocuri tridimensionale, cu ajutorul ochelarilor cu tehnologie Active Shutter, al noilor televizoare Sony BRAVIA LX900, cu diagonală de 60 inci (152 cm) şi al player-elor Blu-ray BDP S570 sau al consolelor PlayStation 3.
 
Zona principală de prezentare va cuprinde, de asemenea, şi standuri cu modele noi de camere video Handycam CX115, XR115, CX305 sau CX550 sau rame foto, percum DPP F700, pe care utilizatorii le vor putea testa la faţa locului.
 
Caravana Sony 3D este prezentă între:
18-20 octombrie 2010: Bucureşti, parcarea Plaza Mall
22-24 octombrie 2010: Bucureşti, parcarea Ateneu
SURSA: Sony