Ministrul Transporturilor și Infrastructurii Sorin Grindeanu (PSD) a anunțat că există proiecte din infrastructura de transport care se desfășoară într-un ritm alert şi altele al căror ritm este mai lent. Acesta a mai precizat că s-a ferit să ofere termene de finalizare „revoluţionare”, deoarece lucrează „cu marfa clientului”, însă cine va prelua acest portofoliu după el va putea să dea drumul la loturi noi într-un an de zile.

„În schimb, s-a reuşit să se dea în circulaţie tronsonul 2 din drumul expres Craiova-Piteşti, se va da la sfârşitul anului, lucru care nu era asumat, Sibiu-Boiţa, ce înseamnă lotul 1 Sibiu-Piteşti. Va putea fi dat în circulaţie cu câteva luni mai repede, chiar la finalul anului”, a nuanțat prim-vicepreşedintele PSD, Sorin Grindeanu.

Pe hârtie lucrurile arătau rău şi pentru anul 2022

„Sunt proiecte unde lucrurile merg bine, şi proiecte unde lucrurile merg rău. Sunt companii care trenează la maxim lucrările şi cred că nu vor primi niciun fel de penalităţi şi lucrurile vor merge înainte. În general lucrurile au început să meargă. De când am fost învestit în Parlament m-am ferit să dau termene revoluţionare pentru că până la urmă lucrez cu marfa clientului şi cine va veni după mine nu va putea să dea drumul la loturi noi într-un an de zile. Aici vorbim de lucrări de lungă durată.

Pe hârtie lucrurile arătau rău şi pentru anul 2022. În schimb, s-a reuşit să se dea în circulaţie tronsonul 2 din drumul expres Craiova-Piteşti, se va da la sfârşitul anului, lucru care nu era asumat, Sibiu-Boiţa, ce înseamnă lotul 1 Sibiu-Piteşti. Va putea fi dat în circulaţie cu câteva luni mai repede, chiar la finalul anului”, a declarat Sorin Grindeanu, luni, 7 noiembrie, pentru Digi24.ro.

Grindeanu: Nu merge bine pasajul Cernica, nu merge bine nici centura Timişoarei

Liderul PSD a vorbit şi despre proiectele unde situația nu avansează în ritmul pe care l-ar dori, menționând că este vorba de pasajul Cernica, centura Timişoarei şi A0 Sud, lotul 3.

„În schimb, anul viitor, sunt foarte multe porţiuni care trebuie date în circulaţie bucată cu bucată. Nu merge bine pasajul Cernica, nu merge bine nici centura Timişoarei, nu merge bine lotul 1 de la Craiova-Piteşti. Nu merge în ritmul care mi-aş dori A0 Sud, lotul 3. Nu mă interesează neapărat să reziliez contracte, dar nici nu pot să asist pasiv. E cea mai proastă decizie să nu iei nicio decizie. Am dat două certificate negative până acum, urmând ca pe forma legii să luăm deciziile în săptămânile următoare pentru că intrăm pe o zonă pe care nu o mai acceptăm”, a mia adăugat ministrul Transporturilor.