El a anunţat, la Adevărul Live, că tronsonul Ploieşti-Comarnic, care face legătura între autostrada Bucureşti-Ploieşti şi viitoarea autostradă Comarnic-Braşov, va fi modernizat la stadiu de autostradă de compania care va concesiona toată autostrada până la Bucureşti.

„Până la terminarea tronsonului Comarnic-Braşov, şi în paranteză spun că punctul de unde pleacă este nodul de la Breaza, nu se vor face lucrări între Ploieşti şi Comarnic pentru că între Ploieşti şi punctul de unde începe autostrada sunt patru benzi. Intenţia noastră este să terminăm Comarnic-Braşov, şi după aceea să organizăm, noi sau alţii care vor fi în 2017, să facem o concesiune în care să dăm unui concesionar de la Braşov până la Bucureşti, cu sarcina de a transforma în autostradă actualul drum naţional cu patru benzi“, a afirmat Şova. Proiectul este identic cu ceea ce se doreşte şi pentru Piteşti-Constanţa. „Pentru Centura Sud a Bucureştiului încercăm să dăm unui concesionar de la Piteşti până la Constanţa, cu obligaţia de a face 48 de kilometri de autostradă pe inelul doi Centură Sud la Bucureşti“, a spus ministrul.
 

Dan Şova, ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructură şi Investiţii Străine, intenţionează să dea în concesiune şi autostrăzile deja construite cu fonduri bugetare, respectiv Bucureşti-Ploieşti, Bucureşti-Piteşti şi Bucureşti-Constanţa.

Citeste mai mult: adev.ro/mzrj0x

EXCLUSIV Şova vrea să pună taxă şi pe autostrăzile deja realizate cu bani de la buget

Citeste mai mult: adev.ro/mzrj0x