Brandul Renault a fost lider de piaţă în noiembrie, cu un avans al livrărilor de 12% (9.288 unităţi), în timp ce brandul low-cost Dacia a înregistrat un un avans de 42,5% (4.828 vehicule), potrivit Agerpres.
În topul vânzărilor de luna trecută s-au aflat şi Peugeot, Opel şi Seat, cu creşteri de 25%, 15% şi, respectiv, 13%. Pe locul cinci este Volkswagen, deşi livrările brandului german au scăzut cu 12% în noiembrie.
Înmatriculările de vehicule echipate cu motor diesel au continuat să scadă luna trecută, cota lor de piaţă s-a redus la 44,6%, cel mai mic nivel din acest an. În primele 11 luni din acest an, maşinile cu motor diesel au reprezentat aproape jumătate (48,6%) din totalul vehiculelor vândute în Spania, a cincea mare piaţă auto din Europa.
Vânzările către clienţii privaţi au urcat cu 13% în noiembrie, după un avans de 11% în octombrie. Cererea din partea companiilor a crescut cu 8,8% în timp ce achiziţiile firmelor care închiriază maşini au crescut cu 23% luna trecută.
În Catalonia, vânzările au urcat cu 7,2% în noiembrie, de la 4,6% luna precedentă, în pofida turbulenţelor politice din regiune.
În perioada ianuarie-noiembrie 2017, vânzările de autoturisme noi în Spania au urcat cu 7,8%, la 1,13 milioane de unităţi. Cele mai bine vândute branduri au fost Renault (89.891 unităţi), Seat (87.693 vehicule), Volkswagen (83.391 unităţi), Opel (82.402 vehicule) şi Peugeot (78.610 unităţi) în timp ce Dacia a raportat un avans de 1% (41.169 vehicule).
Livrările pe piaţa spaniolă ar urma să ajungă anul acesta la aproximativ 12 milioane de vehicule, în linie cu precedentele estimări, a declarat purtătorul de cuvânt al Anfac, Adolfo Randulfe.