”Bineînțele că factorul politic şi legile au efect asupra oricărei pieţe. Trebuie să fim atenţi la modificările legislative pentru a avea o schimbare sănătoasă. Acestea trebuie să ajute agenţii economici, nu să le îngreuneze situaţia”, continuă acesta.
În mod clar, toate aceste schimbări vor avea efect și asupra comportamentului consumatorului, care va fi mult mai atent la ceea ce cumpără și în contextul evenimentelor petrecute în 2017.
”Sperăm ca turiştii să nu mai cumpere de oriunde doar pentru că preţul este cel mai mic. Se vor educa în a verifica situaţia agenţiei la care rezervă, tocmai pentru că plătesc în avans anumite servicii şi vor învăţa să se asigure că primesc ceea ce au rezervat şi că serviciile sunt conforme cu ceea ce au achitat”, punctează Goicea.
În ceea ce privește agenția pe care o conduce, acesta spune că lansează, în premieră, circuite în SUA, Iran şi Argentina&Brazilia și mizează pe creșterea turismului individual prin oferirea posibilăţii turiştilor să îşi rezerve online, prin telefon sau în agenţiile partenere, camerele în unităţile de cazare dorite.
De asemenea, segmentul de chartere cuprinde și în 2018 destinația Sharm el Sheikh, lansată în primăvara acestui an și oferită și cu ocazia sărbătorilor de iarnă, dar și Tenerife, Croația sau destinațiile tradiționale Spania, Grecia, Turcia.
”Fără nicio îndoială, Sharm El Sheikh va fi vedetă în 2018. Staţiunea de la Marea Roşie, operată în regim charter, a avut o revenire spectaculoasă în acest an, iar în 2018 va fi o destinaţie-magnet pentru mulţi dintre turiştii români. Celelalte destinaţii vedetă vor fi Tenerife, unde se pot face vacanţe la plajă şi în sezonul rece în România, Croaţia, Spania, Grecia şi Turcia”, mai spune Dan Goicea.