Rapid şi Dinamo au de săptămâna trecută doi noi sponsori principali. Berea Holsten îşi va vedea logo-ul pe tricourile echipei Rapid în sezonul 2007-2008, în timp ce Dinamo a încheiat un contract cu Orange. În contractul semnat de Orange cu Dinamo este specificată o sumă de bază, care, conform lui Nicolae Badea, preşedintele Consiliului de Administraţie al FC Dinamo Bucureşti şi acţionar al Orange, va fi suplimentată în funcţie de performanţele echipei. „Contra
Rapid şi Dinamo au de săptămâna trecută doi noi sponsori principali. Berea Holsten îşi va vedea logo-ul pe tricourile echipei Rapid în sezonul 2007-2008, în timp ce Dinamo a încheiat un contract cu Orange.
În contractul semnat de Orange cu Dinamo este specificată o sumă de bază, care, conform lui Nicolae Badea, preşedintele Consiliului de Administraţie al FC Dinamo Bucureşti şi acţionar al Orange, va fi suplimentată în funcţie de performanţele echipei. „Contractul cu Omniasig a ajuns la scadenţă“, a declarat Badea pentru Capital. „Vor rămâne parteneri de imagine, pe proiecte outdoor, evenimente, implicare socială şi sunt în continuare furnizori de asigurări pentru echipă. Faptul că sponsorizează şi echipa Rapid nu ne deranjează deloc“, a continuat el. Un alt sponsor atras de Dinamo este Energy Holding, cu o valoare a contractului „mai mare decât cea dată de sponsorii principali altor echipe“, continuă Badea.
Pe de altă parte, United Romanian Breweries Bereprod (URBB) va sponsoriza echipa Rapid prin brandul de bere Holsten. „Suma minimă a contractului este de 500.000 de euro, dar noi sperăm ca Rapid să nu încheie sezonul pe locul 11 sau 10. Dacă Rapid va avea rezultate, atunci suma poate să depăşească un milion de euro“, spune Shachar Shaine, preşedintele URBB.
Anul trecut, Rapid a semnat un contract de sponsorizare în valoare de trei milioane de euro cu Altex, pe o perioadă de trei ani. Dan Ostahie, managerul Altex, nu a dorit să comenteze motivele pentru care colaborarea a fost întreruptă, limitându-se la a spune că totul s-a încheiat amiabil.