S&T, furnizor de solutii si servicii IT, a deschis un centru de competenta pentru solutii IBM Tivoli la Liubliana, se arata intr-un comunicat al companiei. Centrul de Competenta S&T pentru IBM Tivoli de la Liubliana este al treilea din seria de cinci centre de competenta pe care S&T a planificat sa le deschida in colaborare cu IBM, are 360 de angajati, si va asigura suport pentru toate proiectele care includ solutii IBM Tivoli. Noul centru de competenta S&T este responsabil pentru implicarea pro-activa in business, dezvoltarea pietei si training, si va servi tuturor subsidiarelor din cele 18 tari in care este prezent Grupul S&T.
“Multi dintre clientii nostri sunt implicati in administrarea sistemelor informatice profesionale, suportul pentru procesele ITIL (IT Infrastructure Library), managementul securitatii informatice si a conformitatii cu standardele industriale. IBM Tivoli ne permite sa le asiguram consultanta si suportul in elaborarea unui management eficient al sistemelor IT, croit in functie de cerintele specifice,” a detaliat Christian Rosner, CEO al S&T AG.
Potrivit comunicatului, Centrul de Competenta va dispune de un spatiu propriu in sediul subsidiarei S&T de la Liubliana si va colabora strans cu echipele locale de marketing si vanzari. Conducerea Centrului de Competenta va fi asigurata de Mitja Podlesnik si Andreij Zimsek.
In urmatoarele cateva luni, Centrul de Competenta IBM Tivoli se va concentra pe furnizarea de expertiza pentru noile solutii de securitate incluse in portofoliul IBM Tivoli.
Potrivit S&T, un studiu IDC din 2006 afirma ca veniturile din software pentru managementul sistemelor informatice vor creste la nivel mondial cu aproape 10% anual pana in 2010, iar aceasta crestere va fi acompaniata de cererea din ce in ce mai mare de servicii de consultanta si suport pentru implementarea si utilizarea software-ului. In 2005, volumul global al vanzarilor de acest tip de pachete software a cumulat 6,4 miliarde de dolari, pentru 2010 estimarea fiind de 10,3 miliarde de dolari.
S&T este unul dintre principalii furnizori de solutii si servicii IT pentru clientii din Europa Centrala si de Est, are un numar de 2350 de angajati si este prezenta in 18 tari. Activitatea companiei consta in dezvoltarea si implementarea de solutii IT pentru clienti din domeniile telecomunicatiilor, bancar, utilitati, productie si din institutiile publice.
Sursa: Capital 20 Februarie 2007