Starbucks Coffee Company (NASDAQ: SBUX) prezintă clienţilor săi din România espresso 100% cultivat responsabil şi comercializat echitabil. În cadrul Shared Planet™ - angajamentul companiei la nivel global de a adopta practici responsabile de business - espresso provine de la cultivatori şi furnizori care respectă integral standardele companiei de achiziţionare a cafelei, precum şi principiile de responsabilitate socială, economică, cât şi faţă de mediu. "Sunt bucuros să
Starbucks Coffee Company (NASDAQ: SBUX) prezintă clienţilor săi din România espresso 100% cultivat responsabil şi comercializat echitabil. În cadrul Shared Planet™ – angajamentul companiei la nivel global de a adopta practici responsabile de business – espresso provine de la cultivatori şi furnizori care respectă integral standardele companiei de achiziţionare a cafelei, precum şi principiile de responsabilitate socială, economică, cât şi faţă de mediu.
„Sunt bucuros să le oferim clienţilor espresso-ul nostru cultivat responsabil şi comercializat echitabil. Încă de la înfiinţarea companiei noastre am făcut eforturi pentru a avea un impact pozitiv asupra vieţii cultivatorilor de cafea şi a comunităţilor acestora. Acest espresso arată angajamentul nostru de a face afaceri în mod corect. Este modul nostru de a ne asigura că fiecare client poate aduce o schimbare de fiecare dată când savurează băutura preferată, pe bază de espresso, în cafeneaua lor Starbucks.”, a declarat Howard Schultz, CEO şi Chairman, Starbucks Coffee Company.
La Starbucks, espresso 100% cultivat responsabil şi comercializat echitabil înseamnă faptul că Starbucks Espresso Roast întruneşte standardele stricte de achiziţionare a cafelei, referitoare la transparenţa economică şi calitate. În plus, principiile Starbucks de achiziţionare ajută la încurajarea producţiei de cafea arabica de înaltă calitate, permiţându-ne să lucrăm cu acei cultivatori care îşi asumă angajamentul de a-şi îmbunătăţi practicile de lucru, de la modul cum îşi tratează lucrătorii şi până la felul cum gestionează impactul propriu asupra mediului. Am început să dezvoltăm aceste standarde şi principii în colaborare cu Conservation International (CI), organizaţie ecologică non-profit, încă din anul 1998.
Cafeaua boabe Starbucks™ Espresso Roast a fost creată la sfârşitul anilor ’70 după o perioadă îndelungă de testări şi degustări, fiind special creată pentru băuturile pe bază de espresso. De la jumatatea lunii septembrie savurează la Starbucks Caffe Latte, Caffee Mocha, Capuccino, băuturi ce au la bază Starbucks™ Espresso Roast, marcă Shared Planet™ şi vei descoperi dincolo de aromă, gust, savoare şi consistenţă, o întreagă filozofie, de la cultivare, achiziţionare, prăjire şi până la preparare şi servire.
“La Starbucks preparăm cel mai bun espresso datorită angajamentului nostru privind achiziţionarea echitabilă a cafelei, pentru faptul că sunt urmate cu stricteţe principiile de prăjire a celei mai bune cafele din lume. Clienţii noştri se vor simţi mult mai bine când vor comanda o băutură ce are la bază Starbucks™ Espresso Roast, marcă Shared Planet™ pentru că vor şti că au parte de o cafea 100% cultivată responsabil şi comercializată echitabil.”, a spus Howard Schultz, CEO şi Chairman, Starbucks Coffee Company.
Din 1971, Starbucks Coffee Company se dedică achiziţionării şi prăjirii etice a cafelei arabica de cea mai înaltă calitate din lume. În prezent, având cafenele pe întregul glob, compania este cel mai mare prelucrător şi comerciant de specialităţi de cafea la nivel mondial. Prin angajamentul nostru constant faţă de excelenţă şi pe baza principiilor noastre, aducem la viaţă acea unică Experienţă Starbucks pentru fiecare client, prin fiecare ceaşcă de cafea.
Conservation International (CI) aplică elemente inovatoare din ştiinţă, economie, politici şi participare a comunităţilor, pentru a proteja regiuni ale Pământului cu cea mai diversă floră şi faună, în zone cheie de biodiversitate, zone sălbatice cu biodiversitate ridicată şi ecosisteme marine importante. Având sediul în zona metropolitană Washington, D.C., CI lucrează în peste 40 de ţări pe patru continente.